Radial Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) I anbefalinger står at spillere bør kjøpe keytronic, hva er så bra emd det? Ser ut som et tastis fra da man spilte doom på lan. Jeg har hatt både microsoft, logitech og keytronic tastatur. Jeg foretrekker helt klart keytronic - men det er kanskje en smakssak. Det gamlis tastaturet du snakker om er kanskje dette commodore 64 look-a-like? Jeg har hatt et sånt, og det var greit nok det til jeg tømte kaffe oppi. Av en eller annen grunn streika det etterpå.. Så kjøpte jeg dette ikke-så-gamlis-og-faktisk-billigere tastaturet fra keytronic. For drøyt hundrelappen er dette et kongetastatur. Og jeg spiller mye! Edit: Tror ingen selger mi3.0 med icemat nå, med de selger jo Microsoft Intellimouse Explorer 4.0 og icemat.... Endret 3. august 2004 av Radial Lenke til kommentar
Innos Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 4.0 versionen har jeg aldri prøvd, liker ikkke å prøve nye ting, synes 3.0 er super med icemat, har prøvd den på netcafe. Og det med tastis er ikke så viktig, har et stygt hvit genius tasis, men desverre bare mus med hjul. Å faeeeeeeeeeen! Nå ble lanfire dyr igjen! Ja ja da får det vel bli dette stygge lian li da. DataButikken.com AMD Athlon64 3000+ 2000MHz/2.0GHz 512kb Boxed (with cpu-cooler!) Socket754 kr 1.489,- Western Digital Caviar WD1600JD 160Gb 7200rpm 8Mb cache S-ATA kr 919,- Arctic Silver 5 Premium Thermal Compound 3.5g kr 51,- ---------------- Microplex.no Lian Li Miditower, Aluminium, USB, Sort kr 795,- Fortron/Source, 350W, ATX12V, S-ATA kr 445,- ---------------- PCUstyr.no MSI K8N NEO Platinum Edition S754 nForce3 250GB,SATA,GbLAN,ATX,Raid kr 1.130,- 2x TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.5 32M*8/16chip, 184-P (for DDR-PC400MHz) kr 1.474,- PowerColor Radeon 9800 PRO 128MB DDR AGP, ATI 9800PRO, DVI-I, TV-Out, Retail kr 1.756,- SUM: kr 8.059,- Holder på å gribne her, hadde drømt om det fine lanfiren på rommet mitt, og alle mine venner hadde blitrt så misunnelige, de er litt sånn dårlige i data så jeg tror ikke de synes noe bra omn lian li, hva er så bra med lian li foresten? Lenke til kommentar
Globe Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Har selv samme psu, den er kjempe digg! Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Ang kjøp hos tre nettbutikker: Porto fra PC utstyr ca 150kr m/oppkrav Porto fra Microplex ca 250kr m/oppkrav Porto fra Databutikken ca 50kr (kun oppkrav pga kampanje) -------------------------------------------------- 450kr bare i porto... -Hva om du heller kjøper en strømforsyning og et Thermaltake kabinett hos Databutikken (der er det jo ikke porto heller). -Det hadde blitt akkurat samme prisen. Her er ett kult kabinett til 1014kr. http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=THX5V7000D Og dette koster 979 på pcutstyr: http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=122921 Lenke til kommentar
Innos Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Det du sa var kult veier o faen meg 14 kg! Litt av vitsen med lanfire var at det bare veide 4 kg og hadde viftestyring, men er litt i tvil alle sier themraltake suger. Fader skulle kjøpt thermaltake i går, de har ikke en sånn tilbud side, så vet ikke hva som er tilbud og hva som ikke er, og det var tilbud på tirsdag men ikke onsdag. Tror du det hjelper å whine og si jeg hadde tenkt å kjøpe en masse fra dem i går kveld men hadde tenkt å vente til i morgen siden det var kveld og pltuselig var den ikke på tilbud? Men du hadde et godt poeng! Hvorfor tar microplex så jævla mye i porto? Endret 4. august 2004 av hba Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 "Alle" tar mye i porto for kabinett og skjermer, men det er tross alt posten sin feil... Skjønner problemet ditt ang. vekt. -jeg synes derimot Tt kabinett er konge! -Det skader ikke å ringe til Databutikken.... PS Banne kan du gjøre hjemme Lenke til kommentar
Innos Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Omg jeg må ha bestilt noe for å klage! Jeg må skrive Kundenr, Ordrenr,Fakturanr el. Returnr. Kjipt! funker imkke å klage da! Dårligere support skal mann lete lenge etter! Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Men du kan jo ringe.... -og du skal jo ikke klage, du skal jo bare prøve å få ett bra tilbud Lenke til kommentar
Innos Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Jo jeg skal klage, de kan ikke begynne med tilbud og slutte med tilbud når de vil! Pluss at så bra kundebehandling de har koster det sikkert like mye som sex telefon! Endret 4. august 2004 av hba Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jo jeg skal klage, de kan ikke begynne med tilbud og slutte med tilbud når de vil!Pluss at så bra kundebehandling de har koster det sikkert like mye som sex telefon! Vel, de avgjør selv når de har tilbud osv. Det kan du ikke klage på. Slutt å vær sur! Du kommer ikke lengre med det. Det du eventuelt får gjøre, er å ringe de, og være hyggelig, uansett hvor sinna personen i den andre enden er. Og slutt å vær så masete å sur. Du kommer lengre med en hyggelig tone, alltid Ser forresten ut som et fint oppsett på pcen. Det du lurte på ang Lian Li er at de er MYE mer stilrene enn det Thermaltake er, og ikke har så høy harryfaktor. Og den PSU`en er veldig flott. Har hatt en slik selv. Virkelig god. Ang ram`en, så er TwinMos minnet en sikker vinner til en billig penge. Og den noname ramen du får på Komplett, er alltid TwinMos har jeg fått inntrykk av. Har hvertfall alltid fått det selv. Men sats på TwinMos du. Så er du i alle fall sikker! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Vil jeg tjene mye på å kjøpe denne istedet for å kjøpe 3000? Har akkuratt råd. da blir det 8800, og så 200 i porto, og så skal jeg kjøpe sacred, det blir 9300, akkuratt det jeg får når jeg får lønna for å male skuret! Glemte å vise hva jeg har tenkt å kjøpe nå. DataButikken.com AMD Athlon64 3000+ 2000MHz/2.0GHz 512kb Boxed (with cpu-cooler!) Socket754 kr 1.489,- Western Digital Caviar WD1600JD 160Gb 7200rpm 8Mb cache S-ATA kr 919,- Aspire ATX-AS520W 3 FAN Aluminium Black 520W ATX kr 531,- Arctic Silver 5 Premium Thermal Compound 3.5g kr 51,- ---------------- PCUstyr.no MSI K8N NEO Platinum Edition S754 nForce3 250GB,SATA,GbLAN,ATX,Raid kr 1.130,- Thermaltake Xaser III Lanfire Black WM1000A Aluminium U/Power supply kr 1.035,- 2x TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.5 32M*8/16chip, 184-P (for DDR-PC400MHz) kr 1.474,- PowerColor Radeon 9800 PRO 128MB DDR AGP, ATI 9800PRO, DVI-I, TV-Out, Retail kr 1.756,- SUM: kr 8.385,- Btw hvorfor koster svart mindre enn sølv? Det gjør det på både psu og kabinett! Sølv er ikke så ekstremt mye kulere! Kjøper nok i dag, er redd for å miste enda et tilbud på den svarte som er billigere. Btw hvor lang tid ca tar det før databutikken får inn varer som er merka på vei? Endret 4. august 2004 av hba Lenke til kommentar
Innos Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Trenger svart nå, kjøper snart! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Svar nå kjøper snart! Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Oppsettet ser bra ut. Vet ikke hvordan det er med varer som er på vei og hvor lang tid det tar før databutikken sender de ut. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Da er spørsmålet som gjenstår, om jeg vil tjene mye på å kjøpe 3200? Og om jeg bør kjøpe 1mb chche versionen eller 2,2ghz versionen i så fall. Og om det er perfekt? Ser mange anbefaler epox sitt, er det bedre? Og asus sitt 250 er det også mange som anbefaler. Eller om jeg bør kjøpe seagate eller wd, er kvaliteten på wd mye bedre enn seagate eller lager wd egentlig så mye lyd? Hva lager de to i lyd, altså dba? Var litt mye men vil helst være helt 110% sikker, det er snakk om mye penger dette her! Endret 4. august 2004 av hba Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 hba: du er en utolmodig liten intjevitande sak.. slutt å spamme din egen tråd, så kanskje noen gidder å svare.... Du kan søke/kikke litt rundt på forumet så er de fleste svarene gitt flere ganger.... sitter der med henda i fanget og bare syte og forlange... Lenke til kommentar
Innos Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Det hasta litt, hadde tenkt å kjøpe, kjøper i morgen, får håpe ingenting har blitt dyrere til da. Lenke til kommentar
Pr0Mo Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 "Alle" tar mye i porto for kabinett og skjermer, men det er tross alt posten sin feil... Skjønner problemet ditt ang. vekt. -jeg synes derimot Tt kabinett er konge!-Det skader ikke å ringe til Databutikken.... Jeg betalte 97 kr i porto da jeg bestilte skjermen min hvis jeg ikke husker helt feil, og den veide 23 kilo. Oppsette ditt ser bra ut, men, Thermaltake kabinettene er blod stygge da. Men, tror du burde dempe tonen din mye. Du kjefter fordi ingen svarer deg osv. Ingen som liker sånt. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Det er ikke kjefting, men på dette forumet er det litt sånn at folk ikke svarer så ofte hvis du ikke minner dem på at du vil ha svar, sånn føler jeg det, det er ikke sjefting, her har dere et eksemel på hva jeg mener, helt alene ingen svarte før han ba om svar. Jeg unskylder hvis jeg har sagt noe som får dere til å tro at jeg kjefter eller er sur på dere, men det hasta litt veldig, men ikke nå lenger. Takker for alle svar Endret 5. august 2004 av hba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå