Innos Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Hei, jeg skulle hatt ny pc til skolestart, har satt sammen en jeg synes ser bra ut,,men vil vite om den er noe tess og om det er noe jeg bør kjøpe i stedet. Og så har jeg et par spørsmål. 1. Er det noen som helst forskjell på de forskjellige butikkenes standard ram? Alle ser forskjellige ut. 2. Hvorfor har de slutta med å selge intelli 3.0 med icemat? Eller hvorfor slutta å selge den alene, bare en butikk som har den. 3. Hvordan er viftene i lanfire? Da snakker jeg om lydnivået, hvis det ikke er spesielt lavt kan jeg like godt kjøpe wd, men hvis ikke faller valget på seagate. 4. Er det noe forskjell på de tt kabinetta til 600 utenom utseende? DataButikken AMD Athlon64 3000+ 2000MHz/2.0GHz 512kb Boxed (with cpu-cooler!) Socket754 kr 1.489,- Western Digital Caviar WD1600JD 160Gb 7200rpm 8Mb cache S-ATA kr 919,- Thermaltake Xaser III VM2000A "Lanfire" Miditower Silver Aluminium w. Window ATX without PSU kr 624,- Aspire ATX-AS520W 3 FAN Aluminium Silver 520W ATX kr 531,- Arctic Silver 5 Premium Thermal Compound 3.5g kr 51,- ---------------- PCUstyr MSI K8N NEO Platinum Edition S754 nForce3 250GB,SATA,GbLAN,ATX,Raid kr 1.130,- 2x DDR-DIMM PC3200 512MB DDR CL2.5 Minne 184-P (for DDR-PC400MHz) kr 1.422,- PowerColor Radeon 9800 PRO 128MB DDR AGP, ATI 9800PRO, DVI-I, TV-Out, Retail kr 1.756,- SUM: kr 7.922,- Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Bør kanskje kjøpe litt bedre minne..? Vet ikke noe om PSU'en, men til den prisen tror jeg ikke at det er så mye kvalitet.. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 http://overklokking.no/annet/aspire_atx-as500w/index.html Men tror du en av disse to er bedre? Hva er forskjellen? http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=19348 http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=19394 Hørt att de skal være bra og billoige også, men ser ikke så kule ut da. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Noen som kunne gidda å hjelpe meg? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Ville kanskje gått for F/S 350w som du kan få kjøpt hos microplex.no Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Ikke kjøp Noname, det skal visstnok være ganske ustabilt. TwinMos er bra billige brikker, så kan du heller kjøpe 512 MB istedenfor 1024 MB. tt kabinetter? Stussa litt på den strømforsyninga. Først og fremst fordi det står 3 FAN, betyr det at det er 3 vifter på den. Isåfall bråker det en del. Og jeg tror ikke du behøver 520Watt. 350W holder nok lenge. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 No Name er ofte TwinMOS Lenke til kommentar
Innos Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Psuen skal visstnok være bra, vet jeg ikke trenger så mye, men den koster like mye som de fleste 350w og er bedre, og ser utrolig bra ut! Har hørt mye bra om northq sin å, skal jeg velge den i stedet? Den er vel goså ganske stille, skal jeg helller kjøpe to billige twinmos brikker? Blir det mer stabilt? Mener thermaltake kabinetter, de har en del forskjellige til 6000 kroner, synes lanfire så best ut, men kansje noen av de andre var bedre? Endret 2. august 2004 av hba Lenke til kommentar
Innos Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Jeg har ennå ikkke fått svar på om den var ok, alt dere gjør er å kløage på psuen! Og dere har heller ikke svart på noen av spørsamålene mine! Jeg vet at dere sikkeert kan svare på en el av dem! ' Må jeg spør hver gang jeg vil ha svar? edit: Den bble litt feil, må jeg spør hver gang jeg vil ha svar på et spørsmål jeg har stilt? Endret 3. august 2004 av hba Lenke til kommentar
roolf Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Ville kanskje gått for F/S 350w som du kan få kjøpt hos microplex.no Det er en meget bra PSU, men dersom du ønsker å kjøpe den ville jeg heller gått for AOPEN H600B kabinettet. Dette er et bra kabinett med samme PSU ferdig montert. Med andre ord et kanonkjøp. Da sparer du litt på oppsettet. PSU er svært stille med en 120 mm vifte som drar så mye luft at du sikkert klarer det med kun en kabinettvifte bak. Edit: Jeg har ikke peiling på hvilket minne som går bra på A64-systemer. Endret 3. august 2004 av roolf Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Ville kanskje gått for F/S 350w som du kan få kjøpt hos microplex.no Det er en meget bra PSU, men dersom du ønsker å kjøpe den ville jeg heller gått for AOPEN H600B kabinettet. Dette er et bra kabinett med samme PSU ferdig montert. Med andre ord et kanonkjøp. Da sparer du litt på oppsettet. PSU er svært stille med en 120 mm vifte som drar så mye luft at du sikkert klarer det med kun en kabinettvifte bak. Edit: Jeg har ikke peiling på hvilket minne som går bra på A64-systemer. satt opp en tilsvarende pc bruk aopen h600b som kabinett og bruk geilminne... bytt ut det som var fra databutikken med stuff fra psdata... Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) oppsettet ser bra ut...fikk nesten lyst til å satse på noe sånt selv, synd jeg ikke kan skru. sats på den nest nederste psu'n du...silent er altid bra. Endret 3. august 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
Innos Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Nei jeg skal ha thermaltake, jeg er 13, så er fan av sånne kabinetter. Hvorfor skal jeg kjøpe fra ps data istedet? De selger ikke den psuen jeg skal ha og selger cpuen dyrerer, det eneste er at de har geil ram, hva er så bar med det? Hvilket i så fall bør jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Bare kjøp fra databutikken.com , du. Så slipper du å holde styr på kviteringene (da du aldri får noe support/retur der likevell).... Endret 3. august 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Innos Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Kan man ikkke sende ting i retur når man kjøper fra databutikken? Btw tror jeg skal kjøpe ny mus/musematte og tastatur og, noen som vet en plass de enda selger intelli 3.0 med ice mat? I anbefalinger står at spillere bør kjøpe keytronic, hva er så bra emd det? Ser ut som et tastis fra da man spilte doom på lan. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Geil er vel den beste ramen... Lenke til kommentar
Innos Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Hvilke gel brikker er de beste, har ikke så mer å svi av, hvorfor har merke på rammebn så mye å si? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Spørs om alle er enig i det med geil.... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Satan.. Velg TwinMOS brikker i stedet for det brikkene du har valgt.. koster jo faen ikke mer enn 50 kr. mer.. så er du sikra kvalitet.. ellers så det bra ut... Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Satan.. Velg TwinMOS brikker i stedet for det brikkene du har valgt.. koster jo faen ikke mer enn 50 kr. mer.. så er du sikra kvalitet.. ellers så det bra ut... Enig, jeg har 1 gb TwinMOS ram... aldri hatt et eneste problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå