whoi Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Programmer.no ser litt fjernt ut i firefox 0.9.1 må jeg si. Med opera ser det normalt ut. Jeg vet ikke om det er en bug i firefox eller om det er programmer.no som har dårlig kode, men det er kanskje noen her som vet? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 ser ikke slik ut hos meg. mulig det er annonsene og/eller font og/eller størrelsen på tekst som gjør det. du får leke litt med options til det blir bra. evt. også adblock extension Lenke til kommentar
whoi Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Sant det, ble bra når jeg skrudde av "always use my fonts" i firefox. Men da må jeg se på den stygge fonten hardware.no bruker på forsiden Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Det er størrelsen på teksten som gjer det. Eg har auka breidden på kvart punkt på Begin-baren på toppen (som lager problemet), og du bør no i teorien kunne bruke dine eigne fontar. Takk for at du gav beskjed. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Det er størrelsen på teksten som gjer det. Eg har auka breidden på kvart punkt på Begin-baren på toppen (som lager problemet), og du bør no i teorien kunne bruke dine eigne fontar. Takk for at du gav beskjed. Bare hyggelig Og takk for at du fiksa på bredden, for akkurat nå ser det riktig ut selv med "always use my fonts". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå