Schplatt Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jeg har nettopp kjøpt "EPoX EP-8KDA3J Hovedkort" med nForce3. Jeg lurer på om det er "ulurt" å kjøpe ATI X800XT til dette kortet. Er det meninga at du "må" holde deg til Nvidia? Vil det bli/kan det bli trøbbel med installering av et x800-kort? Noen som har konkret peiling? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Vil ikke få noe problemer med disse kombinasjonene, nei. Btw; velkommen til forumet. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Det er ikke ulurt å kjøpe ATi kortet. Det skal fungere helt greit i nForce... Det kan hende at nVidia-kortene yter bedre i et nForce chipset. Det har iallefall vært tilfellet før med GeForce FX serien... Lenke til kommentar
Schplatt Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Jepp! Tror jeg statser på Nvidia kortet 6800. Opererer på litt lavere frekvenser enn ati, men tar en sjanse! Takker! Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jepp! Tror jeg statser på Nvidia kortet 6800. Opererer på litt lavere frekvenser enn ati, men tar en sjanse! Takker! Frekvenser er ikke alt. Selv kjøper du en AMD på 2.0-2.4GHz og du kunne jo heller ha kjøpt en P4 3,6 hvis frekvenser betydde alt. (har ingen intensjoner om å virke ovenpå) Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Jepp! Tror jeg statser på Nvidia kortet 6800. Opererer på litt lavere frekvenser enn ati, men tar en sjanse! Takker! Ikke heng deg opp i klokkefrekvenser, det er snakk om to forskjellinge arkitekturer. Kan ikke sammenligne frekvensen mellom nvidia og ati's gpu'er Endret 2. august 2004 av C4STOR Lenke til kommentar
Zitronballong Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jepp! Tror jeg statser på Nvidia kortet 6800. Opererer på litt lavere frekvenser enn ati, men tar en sjanse! Takker! Tror ikke det er noen stor risiko å velge Nvidia fremfor Ati på "High End" markende nå for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå