Gunnar_ Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Det gikk ann å se på når Kjell Gabriel var programleder og de snurret GC-demoer på flatskjermen i bakgrunnen. (halvannet år siden?) Mange netter før prøver ble lettere med messtv forran matteboka. Men det siste året har det jo bare vært retards på skjermen. Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Selv mener jeg Line-V har for store pupper, ja dere leste riktig. Hun synes selv de er for store, men brystreduksjon er ikke akkurat billig. Det jeg reagerer på er folk som klager på kroppen hennes generelt, at hun er feit. Hva faen, feit? Hun er da langt ifra feit, selv mener jeg at det er slik jenter skal se ut. Det er sykt hvor tynne jenter skal være før de er perfekte , så ille at man sulter seg ihjel, det er kvalmt. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Det gikk ann å se på når Kjell Gabriel var programleder og de snurret GC-demoer på flatskjermen i bakgrunnen. (halvannet år siden?) Mange netter før prøver ble lettere med messtv forran matteboka. Men det siste året har det jo bare vært retards på skjermen. Ja når Kjell G og Cecilie var på skjermen, da var det faktisk veldig kjekt. Nå er det.... Greit nok. Han... hm... pokker... han 'nerden' (Han er da ikke nerd, men dere forstår fort hvem jeg mener ). Han er og ganske tøff Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Ser kun på når det er de to homofile moroklumpene. De får meg i godt humør. Herlig tospann. De er dem eneste som gjør en god jobb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Adam sa noe utrolig teit her om dagen. Jeg husker ikke ordrett, men det var noe sånt som: Anonym: Adam, jeg har 2.6 GHz, 512 mb ram og 64 mb skjermkort. Hvor mye koster det å oppgradere til en god spillepc? Adam: Du har en grei prosessor. Kjøp mer ram og et bedre skjermkort. 4000,-. Hvordan vet Adam at det ikke er Celeron (eller en overklokket AMD for den saks skyld)? Hvordan vet Adam hvilket skjermkort det er? Og 4k for en grei spillepc? My ass for en dyr oppgradering. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 hmm ser på det før jeg går på skole.. men er ikke noe jeg holder meg våken av på nettene.. (KJEDELIG!!!) Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) satt på mess tv nå.. så personer der som var kjempehyggelige og hadde mye koselig å komme med Endret 12. august 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 satt på mess tv nå.. så en gay og en litt feit en... huffameien, så du det altså? Greit, det er en homofil der, og en jente som kanskje er litt kraftig, men hva er poenget med å kommentere det. Hva med: "Det satt 2 stykker der", hva er vitsen med å kommentere utsteende og legning? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) satt på mess tv nå.. så en gay og en litt feit en... huffameien, så du det altså? Greit, det er en homofil der, og en jente som kanskje er litt kraftig, men hva er poenget med å kommentere det. Hva med: "Det satt 2 stykker der", hva er vitsen med å kommentere utsteende og legning? har ikke noe imot noen av dem.. bare var litt _meget_ uinteressant det de pratet om... EDIT: fornøyd? Endret 12. august 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Nei,.. pleier ikke å se på. Virker kjedelig =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 pwnd edit by bakemesterharepus Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Har sett kjapt på det og syns det er noe dritt. Ikke noe for meg å se på noen idioter snakke om møkk. Second. Syntes det er kjedelig. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Nei, og har ikke tenkt til det heller. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Hvem i satan sprute greier å sovne til slikt bråk? Jeg pleier å sovne "før" det begynner for så å bli vekket av det j***a bråket! Hvorfor kan de ikke sende noe mer spennende? Gamle filmer/serier av hvilket som helst slag hadde vært mye bedre! Takk gud for kabel-tv (discovery channel/animal planet/national geo) Sovner heller til The Voice med sin hippetihoppeti r&b gangstah-rap (har ikke noe imot slik musikk men den langt fra førsteprioritert) Edit: Ble desverre en liten bump dette Endret 20. april 2007 av PantZman Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Mess TV er det værste som finnes av billig-chat, til og med verre enn TV2 etter min mening. De burde droppet det (så vel som alle andre slike chattetjenester på TVen. Vi klarer oss lenge med NRK2. Der har vi ikke duster som skal mase om dyre konkurranser etc. Der har vi bare musikk, og som oftest grei musikk (ikke når det er danseband etc, liker det ikke:P ) Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 ** hvorfor er mess-tv verre en sonen? Mess-tv sier i allefall hva det koster å sende inn, folk vet veldig godt hva de går til når de sender inn, og premiene er mye bedre enn en nøkkel ring enn en t-skjorte. pluss at de tar opp temaer og lager et lite show.. ** Hva gjør egentlig sonen? har konkurranser der hvor det koster mer å sende inn, enn det premien er verdt. De står rett opp og ned, og det er drit kjedelig å se på.. og vi får aldri se nickene til de som har vunnet.. noe vi gjør på mess-tv.. Hadde nattevakt jobb på et sykehjem, derfor så jeg fryktelig mye på det i en periode Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Jeg ser mess-tv før jeg legger meg i helgene. Konge program Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå