tjalla Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 jeg så på mess når det var nytt, da var det litt morrsome programledere der, nå suger alle "Ja, jeg digga N*Sync når de var ei underground-gruppe" (tshirthell) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Så det den gange da Beckham bommet på straffen i EM.Huske ikke hvem det var men man skulle nesten tro at han hadde fetish mot Beckham.Så kom en av de mannlige program lederen med en kommentar jeg like:"Lættis" Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Uff nei, mess tv er for folk me store søvnproblemer og kun folk med store søvnproblemer Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Synes det er helt Greit og ha det i bakgrunn jeg. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Lurer på hvorfor folk gidder å bruke penger på å sende inn meldinger dit... 90% av meldingene er jo typ "OMG Flash Puppa! få se puppa få se puppa! Du er digg azz [navn til kvinnelig programleder]!!!! Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Fjortisser med bra med penger vet du Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 ey, jeg har sendt inn mld til MESS-TV, fikk den faktisk lest opp på skjermen og. "melding fra anonym: Jeg har likedan skjorte som han til venstre. Tror jeg får draget på damene eller gutta på byen?" , Han bare:"Vel, jeg hadde tatt deg" Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 ey, jeg har sendt inn mld til MESS-TV, fikk den faktisk lest opp på skjermen og. "melding fra anonym: Jeg har likedan skjorte som han til venstre. Tror jeg får draget på damene eller gutta på byen?" , Han bare:"Vel, jeg hadde tatt deg" lol Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 ey, jeg har sendt inn mld til MESS-TV, fikk den faktisk lest opp på skjermen og. "melding fra anonym: Jeg har likedan skjorte som han til venstre. Tror jeg får draget på damene eller gutta på byen?" , Han bare:"Vel, jeg hadde tatt deg" i et slikt ilfelle så hadde ikke jeg blitt overbeigeistret ei heller serlig smigret da jeg mest sansynlig hadde sprunget avgårde.... Lenke til kommentar
eierdegics Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Er det noen som har giddi og har kjøpt nick der? Endret 5. august 2004 av eierdegics Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Er det noen som har giddi og har kjøpt nick der? Nicket meg og en kompis brukte ble trukket ut til å få et kort signert av Tore, Knutta og Adam. Vi gjorde det kun for å vinne en film til meg. Endret 5. august 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hun har ikke akkurat fine former though. Jo. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Synes heller ikke Line V har fine former Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Blir litt bekymret når folk her har sett på mess tv lenge nok til å fått meg seg hvordan"programlederene" ser ut. Lenke til kommentar
Danko Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 ey, jeg har sendt inn mld til MESS-TV, fikk den faktisk lest opp på skjermen og. "melding fra anonym: Jeg har likedan skjorte som han til venstre. Tror jeg får draget på damene eller gutta på byen?" , Han bare:"Vel, jeg hadde tatt deg" De to homsene er geniale da! Akuratt de to er morsomt å se på. Alltid kjappe frekke kommentarer og sånn:) Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 ey, jeg har sendt inn mld til MESS-TV, fikk den faktisk lest opp på skjermen og. "melding fra anonym: Jeg har likedan skjorte som han til venstre. Tror jeg får draget på damene eller gutta på byen?" , Han bare:"Vel, jeg hadde tatt deg" De to homsene er geniale da! Akuratt de to er morsomt å se på. Alltid kjappe frekke kommentarer og sånn:) Hehe jepp. Ser bare på når dem er der jeg Lenke til kommentar
PuffaRis Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Har dere fått med dere det innslaget der de to homsene lurte et pressekorps til å tro at Britney skulle spise på Grand Hotel (correct me if I'm wrong) i Oslo? Først ringte de et knippe av de største avisene og varslet dem om den store hendelsen som skulle finne sted ved dette hotellet. Den ene av de to homsene fant fram erfaringene han hadde som drag-queen og kledde seg ut som Britney, og ankom hotellet i limousin. Som en og annen ulv i fåreklær entret han hotellet mens godtroende fans og fotografer sto utenfor, uvitende om at denne utgaven av Britney hadde utovertiss. Nå husker jeg dessverre ikke hvorfan dette ble avslørt, da jeg så innslaget i halvsøvne. Etter det jeg har hørt har de sendt innslaget mange ganger, så jeg håper jeg får sett det en gang til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hun har ikke akkurat fine former though. Jo. Sett henne i bikini. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hei PuffaRis! Ja,eg har sett det.Mess-Tv filma det sjølv. Det har ikkje blitt vist på ei stund,så om du sender inn eit ønske om å få sjå videoen så kanskje programvertene lager ein vote på det? ",) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Sett henne i bikini. Kanskje din definisjon på fine former ikke stemmer overens med min? ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå