LilleG Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Hvor mange av dere ser på Mess-tv og Hva synes dere om det? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Ser kun på når det er de to homofile moroklumpene. De får meg i godt humør. Herlig tospann. Lenke til kommentar
Svin Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Har sett det noen ganger. Makan til makkverk Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Det er faktisk det mest håpløse programmet jeg har sett. Hadde de bare kunnet spillt noen musikk videoer på request så hadde det forbedret hele driten med mange tusen prosent, de babbler jo bare tull og leser SMS'er, horribelt dårlig planlagt, fjortis jobb... De som sitter der og tror de er kule driter seg loddrett ut. Glad jeg har parabol (Huff der kom regningene ) Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Har sett det ett par ganger, men det er ganske kjedelig og idiotisk. Bedre å stikke innom dette forumet enn å se på de "konkurransene" de holder. Endret 2. august 2004 av aadnk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Ser på det jeg. Det holder meg våken. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Ser kun på når det er de to homofile moroklumpene. De får meg i godt humør. Herlig tospann. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 De har noen helt ubrukelige avstemninger også da. feks. har du brunt hår, send blablabla til 1880 (10kr) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 De har noen helt ubrukelige avstemninger også da. feks. har du brunt hår, send blablabla til 1880 (10kr) "Er det teit å vote?" MTV ja/nei til 1900 Lenke til kommentar
GreyFox Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Ho der Line Victoria er jævli snaxy Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Syns alt sånn sms avstemning og lignende er teit jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Ho der Line Victoria er jævli snaxy Hun har ikke akkurat fine former though. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Har sett kjapt på det og syns det er noe dritt. Ikke noe for meg å se på noen idioter snakke om møkk. Endret 2. august 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Har sett det noen ganger. Makan til makkverk Second that. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Meget interessant konsept, og bare ved å se på ett kvarter av dette søppelprogrammet har jeg hodet fullt av kreative tanker, grunnet at man utsetter seg for en så banal stimuli i de sene nattetimer. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 MessTV har i mine øyne ETT konsept: Å sluke mest mulig penger fra tenåringer som ikke klarer å holde seg unna mobiltelefonen sin. Mitt syn på det, er at MessTV er laget for å dra inn mest mulig penger. Kvaliteten blir deretter. Akkurat som med div.reality tv-serier. de er laget kun for å få seere til de stakkarslige kanalene som ikke klarer å sende ordentlige tv-program. (jeg tenker hovedsaklig på søppel som paradise hotel, temptation island,etc). Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Amen. Word. Hva du vil, uansett er inlegget over genialt Lenke til kommentar
eught Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jeg synes nå at det er artig å se på rett før jeg skal sove. Bedre enn ingenting, og klart bedre enn det tullet TV2 sender. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 jeg så på mess når det var nytt, da var det litt morrsome programledere der, nå suger alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå