Gå til innhold

Knall service fra netshop

Anbefalte innlegg

Jeg var en av de heldige som bestilte AMD 3500+ cpu for 939 sokkel 2 dager før den falt 1000 spenn :cry:

Ringte Neshop idag og forklarte dem at jeg aktet å sende den i retur (14 dagers retturrett) men at jeg var interessert i en deal for å unngå å sende den tilbake.

Jeg hadde allerede bestemt meg for å kjøpe 2 stk nye hardisker + mer ram og fikk da 900 kr i avslag på dette. Dette syntes jeg var fin og grei service. Så slapp jeg porto i retur og porto ved ny bestilling.

Endret av kasol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

joda, dette synes jeg er supert. Mange webshopper som ikke ville "orket" å gi deg noe sånt - lettere for dem å la deg sende den i retur og så la deg sette inn ny bestilling...

men er jo mye kjekkere når man slipper retur! Bra netshop. :thumbup:

(men vil jeg tro at mange andre webshopper også ville gått med på en slik deal...)

Lenke til kommentar
Vill ikke si dette var så supert. Netshop får uansett denne prisdifferansen refunfert fra AMD vill jeg tro. Eneste her var at du og netshop sparte portoutgifter :)

Men hyggelig at du fikk til en deal da

Jeg er fornøyd med den raske avgjørelsen. Tviler på om de får noe igjen hos AMD men det er bare gjetting. For meg var dette helt klart den greieste og beste løsningen.

Lenke til kommentar
joda, dette synes jeg er supert. Mange webshopper som ikke ville "orket" å gi deg noe sånt - lettere for dem å la deg sende den i retur og så la deg sette inn ny bestilling...

men er jo mye kjekkere når man slipper retur! Bra netshop. :thumbup:

(men vil jeg tro at mange andre webshopper også ville gått med på en slik deal...)

Jepp. Supert er ordet, men jeg tror nok de fleste butikker med sunn fornuft hadde valgt denne løsningen enn å ta tilbake produktet.

Da kan de nemlig risikere at pakken er åpnet og at det ser "brukt" ut.... og da kan man ikke selge det som nytt lenger....

Lenke til kommentar

Vil gi litt mer honnør til netshop og tar det her istedet for å starte ny tråd.

Har bestilt endel deler derifra. men i dag var leveringsdato for cpukjøleren flyttet fra 3. august til 20. august og fremdeles usikker. Man vil jo helst ikke vente så lenge, samt at det av andre grunner faktisk haster endel. Da fordi jeg trenger noen av de andre delene til en pc som skal shippes ut av huset og til en skole før skolestart.

Vel, jeg ringte dem og la frem saken. etter ei stund ringer de tilbake, de deler opp forsendelsen og sender med en annen cpukjøler (til min egen nye pc) gratis, som jeg skal få beholde, også ettersender de den andre kjøleren når den kommer. Den ekstra frakta for denne må jeg selvfølgelig betale selv, men dette ordnet seg veldig fint for min del, og varene blir sendt i dag. :thumbup:

edit: leif

Endret av MorePower
Lenke til kommentar

Hadde og "samme problemet", da jeg bestile en Intel Pentium 4 Socket 775 520 2.8ghz Prescott.

Den sank med hele, Hald deg fast, 100 kr morgenen etter at jeg bestilte. Men fikk ordnet det slik at jeg får 100 kr i avslag neste gang jeg handler neste gang jeg handler der, og det syns jeg er en veldig grei deal igrunn.. Så all honnør til Netshop, de gjør det virkelig bra. Handler og mye hos Norek. Er veldig fornøyd med også disse. Er jo ikke lenger så mye å spare selv på det men :(

Lenke til kommentar

Hører utrolig mye flott om Netshop, noe som førte til at jeg bestilte av dem sist. God reklame effekt å gi god service og fin kundebehandling. :)

Kan legge til at det ikke var noe å utsette på levering eller pris så alt er vel enda. Skal ikke se bort i fra at jeg bestiller hos dem neste gang og.

Lenke til kommentar

Jeg synes også netshop.no er en topp sjappe med god service, men jeg er ikke en så servil fan at jeg ikke sjekker de to andre av mine tre-på-topp, psdata og mpx for og se hvilken som er billigst. Dessuten utelater du deg selv fra en haug varer ved kun og bruke en sjappe.

Jeg vet av erfaring at disse tre er veldig flinke på service/retur, og i min verden likestilte. :cool:

Endret av mantra17
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...