genser Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Akseln snakket om noen av de andre BlackBerry-enhetene han hadde sett. SK65 har selvfølgelig MMS Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Nice telefon, spessiel, men tøff! Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Og her finner dere live-bilder av mobilen. Ser meget fin ut, dog skjermen skuffet meg. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Og her finner dere live-bilder av mobilen. Ser meget fin ut, dog skjermen skuffet meg. hva er galt med skjermen ?= Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Og her finner dere live-bilder av mobilen. Ser meget fin ut, dog skjermen skuffet meg. hva er galt med skjermen ?= Altfor liten oppløsning. For en mobil i denne prisklassen, og ment til proffbrukere kunne de kostet på seg 220x176 eller Series 60. Hadde mobilen hatt mp3, minnekort og kamera, samt symbian S60 hadde mobilen vært perfekt synes jeg. Da hadde det jo klart vært en helt annen mobil, men jeg hadde vært villig til å betale 5 tusen for det. Håper ihvertfall de bruker tasteløsningen i fremtidige mobiler også. Lenke til kommentar
molna Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hadde mobilen hatt mp3, minnekort og kamera, samt symbian S60 hadde mobilen vært perfekt synes jeg. Gjentar at det er en business-mobil, beregnet på ansatte som har tilgang til en BlackBerry-server via firmaet sitt. Det at den mangler kamera er vel en av de viktigste fordelene ved SK65 (ikke fordel for meg og deg, men fordel for målgruppen). Skjermen synes jeg ser glimrende ut, like bra som på M65/CX65. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Ser ingen fordeler for målgruppen at den ikke har kamera... Men selfølgelig: om det er et selskap som er redd for spionasje så er det nok en liten fordel. Har den taleopptaker da? Det er noe jeg vil si at er meget viktig for målgruppen. Interviuer og slikt. Det som tidligere ble sakt om spam, det er vel en eller annen form for spamfilter på telefonen. Ikke vet jeg. Men tror ikke at norske forretningsmenn og kvinner vil kjøpe en slik telefon. Den har liksom ikke så mye å by på. I forrhold til Nokia Communicator og Sony erricson P910. Men det gjenstår det bare å se... Edit: Skrivefeil Endret 7. august 2004 av The_Fire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå