Ska_tho Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jeg skal ha meg ny telefon og lurer på hvilken av disse telefonene som er best, SE T630 eller Siemens CX65. Takker for svar! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Etter min mening så slår T630 CX65 på alle punkter Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Så feil så feil. T630 slår CX65 kun på ETT punkt: Bluetooth. Så trenger du ikke BT, kjøper du CX65. Lenke til kommentar
Ska_tho Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Og når det gjelder kvalitet på kamera og batterikapasitet?? Hvem er best? Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) CX65 selvsagt, den har 0,3MP mot T630s 0,1. Og kun CX65 støtter video-opptak. CX65/M65 tar meget bra bilder, bare søk på forumet så finner du. Batteriene er tilnærmet like. T630 har vel noe lengre taletid. Endret 2. august 2004 av molna Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Så feil så feil. T630 slår CX65 kun på ETT punkt: Bluetooth. Så trenger du ikke BT, kjøper du CX65. Så enig så enig.Hadde ikke du skrevet det så hadde jeg gjort det Lenke til kommentar
R@MB@stix Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 er ett annet topic om denne saken allerede ... mitt topic lol men lurte på det samme jeg ... så folket stemmer for Siemens Cx65? for siste siemensen jeg hadde , var seriøst d.r.i.t ... det var Siemens C45 .. Thor _A du har sett expert kampanjen du også? Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Helt enig med molna og Zemeckis: gå for CX65. Jeg har ikke prøvd den, men jeg regner med at den er VESENTLIG bedre enn c45 (har selv hatt store problemer med den, så ikke vær redd R@MB@stix). Pleier som regel ikke å dømme telefoner uten å ha prøvd de, men CX65 ser ut til å være bedre enn t630 på de fleste punkter. Mulig kvalitetsfølelsen ikke er den samme, og personlig liker jeg SE's menyer meget bedre enn Siemen's. Selv etter å ha vurdert disse punktene ville jeg ikke vært i tvil: jeg hadde gått for CX65. Lenke til kommentar
R@MB@stix Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Takker det her var jo en meget seriøs tråd ... ingen som har kommet med noe kødd .. tusen takk folkens ! for å få det ut ... 1 krone er jo ikke den store prisen heller heh... men jeg kan vel ikke vente meg at "video-kameraet" er noe særlig på den? det er vell som å ta 15 bilder i et eller ? Lenke til kommentar
R@MB@stix Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 ok ,sorry blandet den her tråden med mitt eget ... heh .. akkurat samme sak ... og folket er enig .. men sorry igjen Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 CX65/M65, uten å blunke. T630 er ikke noen virkelig konkurent i grunn... Lenke til kommentar
robot Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg har se t630 og er veldig fornøyd med den. Den har alt jeg trenger, men er dårlig når man skal ta bilder i solys. og batteriet holder ikke lenge ca 3 til 5 dager. Den mangler selvfølgelig videofilming, men det trengs ikke. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 T630 slår i mine øyne CX 65 på flere emner en Bluetooth.. Den er mindre. Det ser faktisk bedre ut.. mer stilren (personlig smak dette da).. Skjermen er knakandes god.. Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Skjermen er knakandes god.. Da er i såfall skjermen på CX65 ekstremt knakende god. Den er nemlig skarpere, større og mer lyssterk enn T630-displayet. CX65s CPU kjører på 104MHz T630s CPU kjører på 32MHz Der har du nok hovedgrunnen til hvorfor CX65 er så mye bedre og raskere på alt Endret 3. august 2004 av molna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå