Gå til innhold

SE T630 eller siemens CX65?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CX65 selvsagt, den har 0,3MP mot T630s 0,1.

Og kun CX65 støtter video-opptak.

CX65/M65 tar meget bra bilder, bare søk på forumet så finner du.

Batteriene er tilnærmet like. T630 har vel noe lengre taletid.

Endret av molna
Lenke til kommentar

er ett annet topic om denne saken allerede ...

mitt topic :p lol men lurte på det samme jeg ... så folket stemmer for Siemens Cx65? for siste siemensen jeg hadde , var seriøst d.r.i.t ... det var Siemens C45 ..

Thor _A du har sett expert kampanjen du også? :D

Lenke til kommentar

Helt enig med molna og Zemeckis: gå for CX65. Jeg har ikke prøvd den, men jeg regner med at den er VESENTLIG bedre enn c45 (har selv hatt store problemer med den, så ikke vær redd R@MB@stix). Pleier som regel ikke å dømme telefoner uten å ha prøvd de, men CX65 ser ut til å være bedre enn t630 på de fleste punkter. Mulig kvalitetsfølelsen ikke er den samme, og personlig liker jeg SE's menyer meget bedre enn Siemen's. Selv etter å ha vurdert disse punktene ville jeg ikke vært i tvil: jeg hadde gått for CX65.

Lenke til kommentar

Takker :D det her var jo en meget seriøs tråd ... ingen som har kommet med noe kødd .. tusen takk folkens !

for å få det ut ... 1 krone er jo ikke den store prisen heller heh... men jeg kan vel ikke vente meg at "video-kameraet" er noe særlig på den? det er vell som å ta 15 bilder i et eller ? :blush:

Lenke til kommentar

Jeg har se t630 og er veldig fornøyd med den. Den har alt jeg trenger, men er dårlig når man skal ta bilder i solys. og batteriet holder ikke lenge ca 3 til 5 dager. Den mangler selvfølgelig videofilming, men det trengs ikke.

Lenke til kommentar
Skjermen er knakandes god..

Da er i såfall skjermen på CX65 ekstremt knakende god. Den er nemlig skarpere, større og mer lyssterk enn T630-displayet.

CX65s CPU kjører på 104MHz

T630s CPU kjører på 32MHz

Der har du nok hovedgrunnen til hvorfor CX65 er så mye bedre og raskere på alt ;)

Endret av molna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...