Gjest QbeC- Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Hei dere. Kjøpte idag en versjon av half life pga jeg trengte ny CD-Key. Men når jeg skal registrere den i STEAM, så kommer det opp at den er i bruk hos en annen bruker. Spillet var forseglet når jeg kjøpte det. Så den kan ikke være stjålet. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Velkommen i klubben. Du kan jo prøve å sende en mail til de ansvarlige med bevis på at du faktisk har kjøpt spillet (men har ikke hørt at det har hjulpet for noen) Er oppe i min 3. kopi av HL og ingen av de har funket i STEAM enda. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Det står jo hva du skal gjøre hvis keyen er i bruk. Jeg sendte mail med bilde av CD-plata, coveret, manual med CD-key og screenshot fra bestillingslista mi på play.com og fikk ny key. Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Det står jo hva du skal gjøre hvis keyen er i bruk. Jeg sendte mail med bilde av CD-plata, coveret, manual med CD-key og screenshot fra bestillingslista mi på play.com og fikk ny key. Å den keyen du fikk funka? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 det er dette somer dumt med steam, mange som laster ned fra fildelingsprogrammer og bruker opp cd keys Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Det fins kanskje en key generator som lager koder som er lik de orginale sånn at de blir tatt i bruk selv om key'en er i forseglet eske? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jah ! Jeg har også kjøpt meg HL og cd-keyen funka ikke Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Godt å se at det ikke bare er meg som sliter. Skal sende mail i morga jeg. Så får vi se!!! Lenke til kommentar
morgus Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 min funker heller ikke men men, venter til Half Life 2 kommer, da skal det nok funke..... Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg sendte mail med bilde av CD-plata, coveret, manual med CD-key og screenshot fra bestillingslista mi på play.com og fikk ny key. Jeg kjøpte nylig Half-Life Generation, når jeg lager en konto hos steam for jeg fort beskjeden at CD-key'en allerede er registrert i steam-konto fra før av, så sendte jeg mail til valve, og jeg lurer på hvor lang tid det tok før du fikk CD-key'en ? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Husker ikke helt, tror det tok bortimot 14 dager... Lenke til kommentar
morgus Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Husker ikke helt, tror det tok bortimot 14 dager... fikk du mail tilbake fra de? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ja, jeg fikk mail med ny key. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå