Jensemannen Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Jeg har akkurat fått et nytt hovedkort. satt inn alt som skal. Men når jeg skrur på så dirrer skjermen hele tiden. går så vidt ann å lese det som står der. men det står ram ok cpunavnet. så kommer jeg vidre da søker den etter raid. det dirrer hele tiden. men når den skal inn i windows så stopper den og en blå skjerm kommer opp. der står det en feilmelding om at windows ikke vil starte opp pga noe med cpu. det er så å si uleselig. så jeg prøvde å bytte skjermkort. det er ikke intrgert i hovedkortet. da ville ikke maskina slå seg på. prøvde å resette bios men gikk ikke da heller. når jeg tok den ut å satte i gamle slo den seg på igjen. men det dirrer veldig så mye er uleselig. Noen som vet hva som kan være galt? Jeg sliter veldig så setter prispå alle som hjelper. Var forresten litt usikkerpå hvem forum jeg skulle legge emnet i men siden jeg først og fremst vil få orden på skjermen la jeg det her. edit : jeg har forresten prøvd med 2 cpu'er. samma skjedde Endret 2. august 2004 av Jensemannen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Du er bare nødt til å gi en komplett oversikt over... -Hovedkort -CPU -Minne -Skjermkort -HD -+evt. annen hardware.. før du kan regne med å få noe konkret hjelp. Og det er mulig det kommer en "moderator" og flytter "topic".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå