schmelck.no Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Har en Dell Latitude D400 uten lader, under PC'en så står det at den kan brukes sammen med laderen "PA-10" eller "PA-12". På sidene til dell så kan jeg velge mellom disse "Powersupply AC/DC". Hvilken er den rette? Evt finnes det noen databutikk i Oslo som selger ladere til Dell? Det står at laderen skal gi 19V og 4.62A max. EDIT: Så denne fra Clas Ohlson, men den gir bare 19V/3,5A... Endret 2. august 2004 av schmelck Lenke til kommentar
knut Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Ring dell så finner de nok en til deg Heldigvis er det samme ladere for alle maskinene i Latitude D serien, samt 500/510m og 8600. Men D400 klarer seg med en mindre variant enn de største modellene. Vet ikke om de universale laderene har den riktige kontakten som Dell nå benytter seg av. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Ring dell så finner de nok en til deg Heldigvis er det samme ladere for alle maskinene i Latitude D serien, samt 500/510m og 8600. Men D400 klarer seg med en mindre variant enn de største modellene. Vet ikke om de universale laderene har den riktige kontakten som Dell nå benytter seg av. Ja det ser ut til at en telefonsamtale er løsningen. Jeg håpet på at jeg bare kunne stikke til byen å kjøpe en istedenfor å vente på posten. Så hvis ingen har noen smarte ideér så blir det nok til at jeg ringer dell imorgen. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 I ren nysgjerrighet, hvordan har du fått tak i en dell uten lader? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 I ren nysgjerrighet, hvordan har du fått tak i en dell uten lader? Ramlet sikkert av en lastebil TaZ Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 (endret) I ren nysgjerrighet, hvordan har du fått tak i en dell uten lader? Er vel ikke det at jeg har fått tak i en Dell uten lader, men heller at jeg presterte å glemme laderen enten på et hotell i new york eller mest sannsynlig på et Motel6 utenfor Chicago. Endret 2. august 2004 av schmelck Lenke til kommentar
gather Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 du må nok ringe dell hvorfor ringer du ikke amerikanerne Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 haha! Jeg ringte Dell nå jeg... Jeg måtte ha tak i en PA-10 forsyning.. Ble satt over 3 ganger og kom til slytt til en svarer hvor jeg måtte legge igjen beskjed.. Glad det ikke er min Dell... Aldri Dell på meg hvertfall.. Står jo ikke en dritt på dell.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå