Gå til innhold

Billig DVD karaokespiller og mikrofon!

Anbefalte innlegg

Familien min har behov for en dvd spiller som skal brukes i stua. Ser ikke veldig mye på film, men har en skikkelig god Sony Widescreen TV til ca 15000kr. Da jeg har kjøpt veldig mange Karaoke VCDer, pluss mikrofon, har jeg tenkt å bruke DVD spilleren som karaokespiller. Ønsker å bruke så lite penger så mulig, men minimumskravene er:

- spiller DVD, VCD og DVD+R

- to mikrofoninnganger

- fungerer greit å se på filmer på.

- billig!

har sett på denne modellen fra SIBA.no men den ser ikke ut som spiller VCD :no:

Ønsker derfor tips til spiller, og ønsker helst ikke å bruke mer enn 1000kr. helt ærlig så merker jeg veldig liten forskjell på ulike dvd spillere, om de er veldig billige eller ikke. Har vel heller ikke prøvd så mange. Men trenger hjelp til å finne riktig spiller.

Noen tips til en billig mikrofon som fungerer greit til karaoke? sett på denne noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt å høre :)

Det morph 1 er ikke særlig tess. Man må skru ganske mye opp på forsterkeren for å i det hele tatt høre noe. På kun tv er det nesten bortkastet.

Mulig det er den billige mikrofonen som følger med...

Skal du ha en mikrofon til, sjekk ut philips sine. De er gode og billige. Finnes på expert fra ca. 100 kr og oppover til det du vil.

Lenke til kommentar

Det morph 1 er ikke særlig tess. Man må skru ganske mye opp på forsterkeren for å i det hele tatt høre noe. På kun tv er det nesten bortkastet.

Skal du ha en mikrofon til, sjekk ut philips sine. De er gode og billige. Finnes på expert fra ca. 100 kr og oppover til det du vil.

Hadde karaoke kveld med gutta igår, og de fungerte kjempe fint, synd jeg kun hadde en mikrofon da. Spurte etter mirkofon på expert igår, med de hadde ikke, henviste med til clas ohlson. Andre steder de selger philips mikrofoner til 100 lappen, gidder ikke betale mye mer enn 100 kr for en mikrofon. Men ønsker jo at det skal fungere fint også da..

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Hadde karaoke kveld med gutta igår, og de fungerte kjempe fint, synd jeg kun hadde en mikrofon da. Spurte etter mirkofon på expert igår, med de hadde ikke, henviste med til clas ohlson. Andre steder de selger philips mikrofoner til 100 lappen, gidder ikke betale mye mer enn 100 kr for en mikrofon. Men ønsker jo at det skal fungere fint også da..

Karaokespillere og utstyr kan du finne her til gode priser:

http://www.karaokeverden.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=1_7

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...