JimRamse Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Folk her sier at spillet går smooth på deres 9800 Pro kort, men andre kilder (fra andre DOOM III-forum) sier at 9800 Pro sliter med artifacts og trenger å underklokkes for å spille DOOM. Er dette bare tøv, eller er det fakta? Har du link til disse Forumene? Har hørt av andre også om dette, men har ikke funnet noe selv. Hadde vært morro med en link til eventuelle forum de snakker om dette på. Kanskje de også poster en fix. Er hvis noen her på forumet også som har artifact problemer med orginale kort. Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Folk her sier at spillet går smooth på deres 9800 Pro kort, men andre kilder (fra andre DOOM III-forum) sier at 9800 Pro sliter med artifacts og trenger å underklokkes for å spille DOOM. Er dette bare tøv, eller er det fakta? Jeg hadde lignende problemer til jeg oppgraderte til catalyst 4.8 BETA. Da fikk jeg klokka som faen Lenke til kommentar
insider Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Kjører på 1280 x 1024 - High Settings med mitt 9800xt.. går overaskende rent lagger bare noen ganser på store gunfights og store åpene steder. Er dette med 256MB minne på skjermkortet? ja .. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Folk her sier at spillet går smooth på deres 9800 Pro kort, men andre kilder (fra andre DOOM III-forum) sier at 9800 Pro sliter med artifacts og trenger å underklokkes for å spille DOOM. Er dette bare tøv, eller er det fakta? Har du link til disse Forumene? Har hørt av andre også om dette, men har ikke funnet noe selv. Hadde vært morro med en link til eventuelle forum de snakker om dette på. Kanskje de også poster en fix. Er hvis noen her på forumet også som har artifact problemer med orginale kort. Nope, ingen linker, men folk snakker om det HER også... Endret 3. august 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Dere skal få linker. http://www.forumplanet.com/planetdoom/topi...733&tid=1437581 http://discuss.futuremark.com/forum/showfl...b=5&o=0&fpart=1 http://www.driverheaven.net/showthread.php?threadid=52221 http://forums.gamespot.com/gamespot/show_m...15484516&page=0 http://www.rage3d.com/board/showthread.php?t=33773230]http://www.rage3d.com/board/showthread.php?t=33773230 http://www.rage3d.com/board/showthread.php?t=33773064]http://www.rage3d.com/board/showthread.php?t=33773064 Skal virke nå. Endret 3. august 2004 av Robin B Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 hmm bare 2 av linkene funka hos meg Lenke til kommentar
hainz Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Dette er requirementsene når man starter spillet: Minimum System Requirements: · English version of Microsoft® Windows® 2000/XP · Pentium® 4 1.5 GHz or Athlon XP 1500+ processor · 384MB RAM · 8x Speed CD-ROM drive (1200KB/sec sustained transfer rate) and latest drivers · 2.2GB of uncompressed free hard disk space (plus 400MB for Windows® swap file) · 100% DirectX® 9.0b compatible 16-bit sound card and latest drivers · 100% Windows® 2000/XP compatible mouse, keyboard and latest drivers · DirectX® 9.0b (included) · 3D hardware Accelerator Card Required - 100% DirectX® 9.0b compatible 64MB Hardware Accelerated video card and the latest drivers. o ATI® Radeon 8500 o ATI® Radeon 9000 o ATI® Radeon 9200 o ATI® Radeon 9500 o ATI® Radeon 9600 o ATI® Radeon 9700 o ATI® Radeon 9800 o All Nvidia® GeForce 3/Ti series o All Nvidia® GeForce 4MX series o All Nvidia® GeForce 4/Ti series o All Nvidia® GeForce FX series o Nvidia® GeForce 6800 series Multiplayer Requirements: · Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP) play supported · Internet play requires broadband connection and latest drivers · LAN play requires network interface card and latest drivers Lenke til kommentar
hainz Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 For alle som har fått seg doom 3 og er snille gutter ikke se her Cheats og kommandoer: Bring the console up with [~] and type the following codes in to blow the monsters back to hell:) aviDemo = Saves a demo of your playing to an AVI movie file benchmark = Game Benchmark doomhell = Skip all levels to last freeze = Freeze all on screen gfxinfo = Graphicscard infomation god = God mode noclip = No Clip notarget = Invisibility to most enemies com_drawfps 1 = Show FPS give all = Full load of weapons and ammo give doom95 = Load the '95 version of Doom give keys = Acquire all the keys you'll ever need give weapon_machinegun = Machinegun give weapon_shotgun = Shotgun give weapon_plasmagun = Plasmagun give weapon_bfg = BFG give weapon_chainsaw = Chainsaw give weapon_rocketlauncher = Rocket Launcher status = Your game status quit = Quid aka Exit Below is the rest of the codes. At the moment we don't have time to find out what they're all good for. Play around with them yourselves!! _use _moveRight _moveLeft _moveDown _forward _back _right _left _lookDown _lookUp _attack _moveUp _speed _strafe _button7 _button6 _button5 _button4 _button3 _button2 _button1 _button0 aasStats addarrow addline blinkline bindlist bind centerview compressDemo connect clearlights conDump clear cvar_restart cvarlist combineCubeImages crash collisionModelInfo dirtyfeet dir demoShot disconnect dmap echo envshot exec exportmodels editSounds editLight editor error fillrate flashlight focusSoundsEditor give game_memory in_restart kill killRagdolls killMoveables killMonsters keepTestModel listModels listSkins listMaterials listImages listModes listLightDefs listEntityDefs listMonsters listEntities listThreads listSounds listAnims listCollisionModels listlines listVertexCache map modulateLights noclip notarget nextanim overlayGUI path poplight parsewait printShader printMode playDemo playCmdDemo playerModel prevanim reload reloadSounds reloadSoundShaders reloadFx reloadanims reexportmodels removeline runReach runAAS recordCmdDemo recordDemo recordCmdDemo recordDemo renderbumpFlat renderbump roq reloadGuis reset regenerateWorld reloadImages reloadShaders reloadModels script reloadEntityDefs s_musictrack s_cacheInvalidate s_cacheInfo s_restart seta set spawn setviewpos setStepGamma setu sets sizeDown sizeUp screenshot spawnServer stopRecording say testTrace testImage testShader testBump testLight touchFx touchGui touchFile toggle testSIMD touchMaterial testFx touchSound listSoundShaders touchParticle testDamage testblend testanim testParticle testModel testWipe testGUI timeDemo testmap touchSkin touchModel unbind unbindall vid_restart vstr writeConfig writePrecache weapon weapnext where weapprev weaponSplat Hmm, sorry ble lang post ja.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) hmm bare 2 av linkene funka hos meg Samme her... Nå skal det legges til at dette ble sagt: By looking at the rage 3d forums it appears most having this problem have a pirated version which has a bad config file. Thats great if you ask me. Kanskje det er sant, kanskje ikke. Linky. Endret 3. august 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Zitronballong Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Folk her sier at spillet går smooth på deres 9800 Pro kort, men andre kilder (fra andre DOOM III-forum) sier at 9800 Pro sliter med artifacts og trenger å underklokkes for å spille DOOM. Er dette bare tøv, eller er det fakta? Jeg hadde lignende problemer til jeg oppgraderte til catalyst 4.8 BETA. Da fikk jeg klokka som faen Overklokker du bedre med catalyst 4.8 beta? Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Som en påmimmelse skal linkene lengre oppe virke nå. Beskriver problemer folk har med 9800Pro. Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Overklokker du bedre med catalyst 4.8 beta? Nei jeg klokker like langt som alltid men det som er at når jeg kjørte catalyst 3.9 med doom3 så måtte jeg klokke helt ned til 395 på core for å unngå vite prikker over hele skjermen. Med catalyst 4.8 beta klokker jeg til 425 som er min vanlige oc Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Litt om hva Dave Baumann har å si om når vi kan forvente en ytelses forbedring fra Ati. Det gjelder Cat 4.9 som ikke kommer før i Sept. AFAIK these are the same drivers that Kyle has already used, which mean the driver you have will probably give even suckier performance. I've just sent an e-mail to various bods at ATI suggesting that releasing a driver in September is pretty shoddy support for current users, as for many it will be far too late. Stopped short of sending it to Dave Orton though! http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?t=14650 Lenke til kommentar
asad Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) *glem det* Endret 3. august 2004 av asad Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg har også testet det i dag, først og fremst for å sjekke om maskinen min gikk rundt og om jeg fikk en grei opplevelse. Jeg syns forsåvidt det gikk noenlunde på medium i 1024x768 med min maskin. Jeg har jo bare 9600XT og ville rett og slett vite om en oppgradering var nødvendig. Nå har jeg muligheten til å ha nytt skjermkort i maskinen på forhånd før jeg løper på elkjøp og kjøper det den 13. Så kan dere si hva dere vil. Jeg har dessverre ikke dårlig samvittighet for at jeg "kjøpte" det før det kom til Norge, så lenge jeg løper og kjøper den norske versjonen med en gang jeg har muligheten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nw52MweC Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 til de som opplever hvite prikker (artifacts) i doom3: selv har jeg 9800pro som jeg inntil i går kjørte flashet til 9800XT. fungerte perfekt i alle spill, unntatt doom3. det viste seg at på 9800xt hastighet dukket det opp hvite prikker på hele skjermen med én gang spillet startet. måtte flashe ned til 9800pro igjen for å få normal grafikk... har hørt at doom3 utnytter skjermkortet på en slik måte at man ikke kan nå samme frekvenser som i andre spill (tenker da på overklokking). Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Er det forresten noen som aner hva som er best av 5900xt eller 9800 Pro i Doom 3? Siden nvidia ar ett bedre tak på Open GL ytelsen lurer jeg på om dette er ett bedre kjøp her. Alternativet er å vente en måned og kjøpe 6800 NU. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) 5900U/Intel 3.0/1gig...................1024x768 HQ..................22............60...........47.5 9800Pro/Intel 3.0/1gig................1024x768 MQ..................22............60...........50.4 Ser ut til at FX5900 er en smule bedre der... sorry så at du skrev 5900XT, ja ja det kan vel klokkes opp til U-nivå. Endret 3. august 2004 av Robin B Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 5900U/Intel 3.0/1gig...................1024x768 HQ..................22............60...........47.5 9800Pro/Intel 3.0/1gig................1024x768 MQ..................22............60...........50.4 Ser ut til at FX5900 er en smule bedre der... sorry så at du skrev 5900XT, ja ja det kan vel klokkes opp til U-nivå. Det så spillbart ut ja Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hmm... Noe sier meg at du synes en FPS på rundt 20-30 er "spillbar" hhmmm som om du ser forskjel på 30fps og 100. :!: Som om du ikke gjør det :!: :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå