Tjohei Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Eneste jeg er litt skeptisk til er skjermen, men noen sier den er bra andre dårlig. Skjermen er ikke dårlig, bare liten. Dette gjør at grensesnittet blir litt "begrenset", siden man ikke kan få inn så mye informasjon på skjermen på én gang. Dette er forøvrig en høyst subjektiv ting, og det er mange som elsker grensesnittet på 6230 (som forøvrig er det samme som på alle Series 40 Nokiatelefoner). Men for meg var det det som gjorde at jeg ikke hadde lyst på telefonen. Så hvis du liker grensesnittet vil jeg bare si GO GO GO! Hvis du er skeptisk, så prøv telefonen et sted, så kan du gjøre deg opp din egen mening. Lenke til kommentar
toonarmy Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Pepsi: Dersom man skal finne den perfekte mobil, skal man sannsynligvis lete lenge. Jeg har hatt veldig mange mobiler, og har gitt opp å finne den perfekte mobil. For de aller fleste blir det et kompromiss. Kompromissene med 6230 kan ikke være så mange, fordi telefonen er så synnsykt godt utstyrt. Skjermen er skarp og av typen TFT. Det finnes telefoner med større skjerm, men da vil det som andre har nevnt føre til en større telefon eller mindre tastatur. Dessuten synes jeg telefonen er kjapp, og den har i følge benchmarks meget god ytelse. Og jeg nevner igjen minnekortet og den konkurransedyktige prisen. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Pepsi: Skjermen er grei, men saken er nok snarere at den er liten iforhold til konkurentene som på allvor har begynt å sette større skjermer, men flere pixler på mobilene Men siden du skal ha mp3 har du nesten ingen andre valg. Derfor synes jeg også at 6230 tilfredstiller dine krav. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Vil egentlig trekke frem SX1, da. Denne har alt - mp3, minnekort, radio, film, vga-kamera, god bundle, stor skjerm og bedre batteritid enn 6230. Den er minimalt større, og er enda billigere enn 6230... Eneste minus må være plassering av taster, men det er bare en vanesak... Lenke til kommentar
Skau Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 6230 er en veldig bra telefon, den har alt, lite minus er da skjermen. Batteriet er helt greit, men etter en 3 dag med kamerabruk, mp3/radio bruk + ringe og sende mlg så er det ikke mye igjen på batteriet. Vis du har prøvde det på andre telefoner så er sikkhert standar batteriet likens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå