slappy2 Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jeg får ikke brukt noen av gprs funksjonene til NetCom som Wap og MMS. Lastet ned nye innstillinger, men de funka heller ikke. Kan det være en feil på NetComs Gprs tjeneste, eller noe på mobilen min? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Istedet for å spørre her, ring Netcom. De er kjente for å blokkere tjenester i ny & ne... Selv har de klart å blokkere SMS for meg.. og anrops ID. De har blokka anrops ID og GPRS for typen en gang.. Bare ring de, så fikser de det. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Kanskje et dumt tips, men telenors oppsett pleier også å fungere å netcom. Prøv det ihvertfall. Funket for meg, men jeg har Chess. Tror det er Netcoms nett..... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Chess ar det meste på telenors nett, så GPRS innstillingene til Telenor pleiere ikkje å fungere på netcom, då det er forskjellige protaler ein går igjennom. Men til trådstartar, sjekk at ikkje mms og GPRS instillingane har blitt "bytta om" Men også slett dei som finnes og last inn nye, ofte kan det ligge igjen "dritt" frå "ødelagte" innstillingar og desse overstyre dei gamle. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå