Hjelptrengerjeg Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Heisann! Jeg har problemer med at CPU en min jobber på maks omtrent hele tiden uten at jeg har noen programmer i gang. Det hele bagynte da jeg ved et uhell fikk lastet ned en language plug in fra en side. Jeg skjønte at det var noe muffins og scanna umiddelbart med Northon antivirus som fant et virus, men klarte ikke å fjerne det. (i følge loggen). Men etter at loggen kom opp så restartet maskinen seg. Jeg scannet da igjen men fant ingen ting. Etter dette har jeg hatt store problemer med maskinen, CPU'n jobber på maks og det tar en evighet å gjøre noe som helst. Håper at noen der ute kan hjelpe meg? -Vet om en bra side som man kan få ekstern scanning av maskina? -Som har opplevd noe lignende som har tips å komme med? Mvh Han fra åsen! Endret 2. august 2004 av Hjelptrengerjeg Lenke til kommentar
Hjelptrengerjeg Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Noen som har addressen til en nett side som tilbyr virus scan av PC'n? En som er lett i bruk! Mvh Han fra åsen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Om du ikke har Norton kan du prøve Avast. Det er et gratisprogram som funker i mange tilfeller. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 http://housecall.trendmicro.com/ Google: Free online scan brukt den et par ganger selv... virker bra Husk å skru av system restore dersom du har XP PS: AVG er et bra og gratis virus prg. ( www.grisoft.com ) Lenke til kommentar
Hjelptrengerjeg Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Om du ikke har Norton kan du prøve Avast. Det er et gratisprogram som funker i mange tilfeller. Har northon, men kan jeg bruke det sammen med Avast? Mvh Han fra åsen Lenke til kommentar
Hjelptrengerjeg Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 http://housecall.trendmicro.com/ Google: Free online scan brukt den et par ganger selv... virker bra Husk å skru av system restore dersom du har XP PS: AVG er et bra og gratis virus prg. ( www.grisoft.com ) hvordan skru av system restore? Mvh Han fra åsen Lenke til kommentar
aschj Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Trykk windowstast + pause. Her skal det være et ark som heter system restore. Der kan du slå det av for en eller flere (eller alle) disker. Endret 5. august 2004 av aschj Lenke til kommentar
Hjelptrengerjeg Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Men kan jeg bruke system restore til å gå tilbake før jeg fikk den javla driten? (I og med at det kom med en language plug in) Mvh Nils Olav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå