Joggi Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=237221 lllooooooooolllllllll er det rart dell er dyrt på service leve servicen Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Men god service da; få manglende skruer flybåren med Jetpak på dagen. Jeg ville aldri brukt en 'hjemmelaget' maskin i en kritisk jobbsituasjon; den tusenlappen du betaler ekstra for serviceavtalen er gull verdt når noe skjer. Endret 2. august 2004 av Shimano Lenke til kommentar
Bubba-S Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 tenkte dell var litt sarkastisk mot kunden som klagde på seks skruer... Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 tenkte dell var litt sarkastisk mot kunden som klagde på seks skruer... Hehe - skal ikke se bort ifra at noen på kundesenteret har hatt det litt moro nei Eller at noen har klart å legge det inn som 6 ulike ordre i systemet eller noe og da går det jo mer eller mindre av seg selv vil jeg tro - ingen som sjekker pakkene mot hverandre. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 For en stund siden viste jo TV2 et innslag om en akkurat lik hendelse! Det betyr jo at dette er minst 2. gangen de gjør akkurat det samme. Lurer på hva han som legger den skruen inn i den svære esken tenker? Lenke til kommentar
dr_k Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 vel, har sendt ting med jetpack 2 ganger før, og jeg mener de ikke ahr mindre esker...mulig jeg husker feil...men DHL ol. burde vel klare jobben de også. Er forresten dritfornøyd m dell lappetoppene og servicen på disse vi har på jobb. Har fortsatt tillgode å se SÅ store esker med deler da... dr_k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå