HKS Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Tenkte å kjøpe med et GeForce 6800 kort. Mitt eneste krav til kortet er at det må være DualDVI på det. Finnes det noen 6800GT kort fra web-butikker i Norge som har DualDVI, eller må jeg kjøpe et 6800Ultra kort? Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Raptor' date='02/08/2004 : 10:54'] Tenkte å kjøpe med et GeForce 6800 kort. Mitt eneste krav til kortet er at det må være DualDVI på det. Finnes det noen 6800GT kort fra web-butikker i Norge som har DualDVI, eller må jeg kjøpe et 6800Ultra kort? jeg fikk mitt kort med dual DVI og jeg har ikke DVI skjermer så jeg må bruke overganger som følgte med og de suuuger. pluteslig er skjermen min rød,gul,grønn eller no.. :!: Lenke til kommentar
HKS Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 (endret) jeg fikk mitt kort med dual DVI og jeg har ikke DVI skjermer så jeg må bruke overganger som følgte med og de suuuger. pluteslig er skjermen min rød,gul,grønn eller no.. :!: Ja, ja... Pleier å bruke Matrox kort, der er det aldri sånne problemer... Men du har et Ultra kort? Jeg vet at alle Ultra kort har DualDVI, men det jeg lurte på var jo om det var noen 6800GT kort som hadde det... Endret 2. august 2004 av [GDI]Raptor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå