olemm Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Min søster har kjøpt seg en Abit Digidice, og det slår meg at den er noe varm: Idle ligger på (både med og uten kabinettdekselet) 45-50 C CPU, 41-45 C SYS og 42-45 C PWM med arbeidstemperaturer en del høyere (men først og fremst CPU, ca 60-65 C). Har Prescott 2.4, 1xHD (Maxtor), 1xDVD-RW (NEC) og Radeon 9600, alle vifter er montert som de skal og går på fullt hele tida (smartfan er av, med smartfan var vi over 70 c CPU). Noterer meg at det er varmt både ute og inne, og i rommet maskinen står blir det fort nærmere 30 C. Kan dette være årsaken til de høye temperaturene (derav opptil 45 i kabinettet?) eller må vi gjøre en innsats for å forbedre luftgjennomstrømningen i kabinettet? Hva er ok arbeidstemperatur for denne Prescott (hører at han er en varm type)? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 hører at han er en varm type)? Haha :!: En cpu er søsters kjæreste Fra spøk til alvor...Prescott er VARM, og Abit Digidice er slik, dårlig luftstrømming. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hmm.. er det varmt hvis du tar av sidelokket å kjenner inni og? I tilfellet ville det beste være å montere inn en ekstra vifte i siden (el.) men jeg vet ikke hvor "modige" dere er. Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg for min del kommer aldri til å kjøpe eller anbefale DigiDice for noen. Har hatt noen av dem inne til retur flere ganger. Mitt møte med DigiDice har vært varmt, treigt, støyende og strømforsyninga virker heller ikke helt bra. Drittmaskin... - Judaz - Lenke til kommentar
ColaBoy Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Veit at det er en egen spill-clan som er sponsa av Abit, de kjører Digidice burker med den nyeste og råeste hardwaren. Så da burde de ha relativt god kjøling.. Prescott 2.4 er varm, men ikke så ekstrem varm som alle påstår. Har du nyeste bios? Alle viftene fungerer som de skal? Hindringer i burken som kan ødelgge kjølingen? Lenke til kommentar
Kris_TheLord Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Har Abit DigiDice støtte for Prescott da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå