AK47 Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Jeg har hatt et lengere opphold med Flash, og begynte nylig å jobbe litt med siste versjon. Jeg skal lage en flashside hvor jeg blar mellom beskrivende bilder og det samtidig er mulighet for å se videosnutter med streaming, med egenlagde play, stop, pause, etc-funksjoner. Er det noen som har gode bøker om Flash2004 å anbefale? edit: Gjerne med litt script også. Endret 2. august 2004 av AK47 Lenke til kommentar
elied Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jeg har hatt et lengere opphold med Flash, og begynte nylig å jobbe litt med siste versjon. Jeg skal lage en flashside hvor jeg blar mellom beskrivende bilder og det samtidig er mulighet for å se videosnutter med streaming, med egenlagde play, stop, pause, etc-funksjoner. Er det noen som har gode bøker om Flash2004 å anbefale? edit: Gjerne med litt script også. Det finnes lite norsk litteratur om Flash MX 2004, men hvis du liker å lese engelsk, kan du sjekke dette. Lykke til med innlæringen av Flash! Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Kjøpte Flash MX 2004 in 24 hours (Teach Yourself). Ser veldig bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå