the_zombie Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Har sett noen steder at folk har hatt to skjermkort, hvordan er dette mulig, går det anå gjøre det med alle maskiner, så lenge man har to AGP/PCI-X slotter? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 man trenger bare 2 slotter, f.eks 1 agp og 1 vanelig pci... og da ha 1 agp skjermkort og 1 pci skjermkort.. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Sitter bare her og drømmer om en pc jeg ville ha kjøpt hvis jeg hadde vært milliardær. Det jeg lurrer på er om man kan ha to eller fler PCI-X (PCI express, IKKE vanlig PCI) grafikkort i samme pc. Vet at ihvertfall alienware bruker det. Endret 2. august 2004 av the_zombie Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 nVidia kortene for pci ekspres klarer dette. Men ikke 1 agp og 1 pci ekspres. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 det er også forskjell fra PCI-X og PCI-Express PCI-X er en slot brukt i servere og har vært på markedet lenge, det er ingen skjermkort til denne... Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Pci express skrives PCI-E Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå