erlendbj Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Heisann Jeg trenger litt hjelp til å kjøpe DVD brenner. Det fins mange merker, og ikke lett å velge noe som har ok kvalitet og gunstig pris for en som ikke har peiling! Jeg trenger en DVD brenner til min pc, kommer nok til å åbli mest brukt for å brenne fra DV kamera. Alle gode råd og tips mottas med stoor takk! Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Det er mange tråder her på forumet med råd om DVD brenner. Hvilken prisklasse?? NEC ND-2510a er et populært og billig (ca 800 kroner)kjøp for tiden, da får du i tillegg mulighet for Dual Layer. Eller så kommer NEC 3500 i august. Lenke til kommentar
z00l Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jepp, skulle akkurat til å si det selv, Nec ND-2510. Fåes for underkant av 800 kroner, og har støtte for både pluss og minus, samt Dual Layout. Et kjempevalg av DVD-Brenner etter min mening. -z00l- Lenke til kommentar
erlendbj Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 takk for hjelpen, går for NEC, men sannsynligvis light-utgaven som ikke støtter dual-brenning...tror det funker bra nok for meg! takk for gode tips:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå