andesam Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Kjøpte meg ei 6 porters padde på clas olson for noen uker siden. Jeg kobla inn PC og skjerm strømkontakten, samt kontakten til et lydanlegg. Da jeg gikk på ferie dro jeg bare ut kontakten til padda ut av veggen, men da jeg kom hjem igjen og satte inn padda igjen så virka det som om det ikke kom noe strøm fra den. Dataen, skjermen eller lydanleget går ikke på. Det står max 3500Watt på padda så den skal jo tåle det. Har hatt et lignende problem en gang før, men da kom padda seg igjen etter at jeg tok ut alle kontaktene og satte dem inn igjen (akkurat som om det er en sikring i den). Men det funket ikke med denne. Noen som kan si meg hva som er galt? Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Hmm... viss du har tilgang på et multimeter kan du prøve om det er skikkelig kontakt mellom støpselet og alle kontaktene... Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Multimeter prøvd å skru opp padda di for å se om det er noe som er løst, som ikke bør være løst? kan jo hende du klarer å gjennopplive den uten mye styr ... SELVFØLGELIG skrur du den ikke opp når den er kobblet til noe som helst men en person kan jo komme langt med ett skrujærn -mamazboy- Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 (endret) det første som slo meg var å skru den opp. Men det er ikke skrier den er satt sammen med, ser ut om den er nagla sammen på en slags måte... Skal skjekke med et multimeter om det er strøm i det. og prøve med noen andre kontakter (enn dataen) i. edit: testa med et multimeter, den viser normal spenning i kontaktene på padda. skal prøve å sette den på dataen igjen (neste gang jeg restarter dataen), ser ut som om den har våknet til live igjen... Endret 2. august 2004 av andesam Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Wow... padda var sikkert bare i dårlig humør den dagen Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Kjøp ny. Evt. stjele fra noen som ikke trenger den, f.eks. foreldre eller rommet til søster\bror. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Padde?!?!?!?!? type koble-flere-ting-i-en-stikkkontakt populært kalt padde Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 det var en veldig go beskrivelse i grunn Lenke til kommentar
andesam Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Evt. stjele fra noen som ikke trenger den, f.eks. foreldre eller rommet til søster\bror. Har allerede tatt to-tre padder fra di, men det holder ikke edit: bare 37 poster til nå så... Endret 5. august 2004 av andesam Lenke til kommentar
Flames Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Kjøp heller en ny. Hvis padda ikke funket den dagen kan det tyde på at det er feil med den = brannfarlig, så det kan være en billig forsikring ved bare å kjøpe en ny padde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå