Gå til innhold

Doom 3 Rippet fra produserern'e

Anbefalte innlegg

Utrulig men sant så har Doom 3 blitt rippet 2 Dager før det skulle bli lansert.

Som mesteparten vet så var Doom 3 ferdig og ble sendt til produksjon for en kort stund siden, det er ikke så rart siden de monsteriøse fabrikkene er så store at de ikke har kontrol på at noen bare tar med seg en liten kopi :innocent: .

Ja dere fildelere, no får dere bare laste dere ihjel.... :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Utrulig men sant så har Doom 3 blitt rippet 2 Dager før det skulle bli lansert.

Som mesteparten vet så var Doom 3 ferdig og ble sendt til produksjon for en kort stund siden, det er ikke så rart siden de monsteriøse fabrikkene er så store at de ikke har kontrol på at noen bare tar med seg en liten kopi :innocent: .

Ja dere fildelere, no får dere bare laste dere ihjel.... :whistle:

Letet igår, men fant det ikke. Prøvde ikke så hardt. Jeg har bestilt det, så det var mest for nysgjerrighetens skyld.

DOOM 3 er et spill man skal eie :yes:

Lenke til kommentar

...men denne tråden blir ikke stengt!? Det er ikke lov å diskutere et spill som ikke er kommet ut enda for det kan oppfordre til piratvirksomhet, men å opprette en tråd hvor man forteller det er kommet ut på warez, og i tillegg en rippet utgave, det er helt ok... Jøss!

Edit: Ser tråden ble startet før fuglene stod opp, men regner med at denne vil bli stengt asap dersom man skal være konsise her på forumet.

Endret av Trancton
Lenke til kommentar
Er det mulig å være mer lekepoliti enn deg? La folk få diskutere det de ønsker, om noe bryter emd reglene, så ta det opp med moderator, ikke i tråden...

Det er vel heller du som påpeker at tråden blir stengt og maser om regelbrudd og ikke han...

Denne tråden får nok uansett ikke noen lys fremtid.

Lenke til kommentar
Er det mulig å være mer lekepoliti enn deg? La folk få diskutere det de ønsker, om noe bryter emd reglene, så ta det opp med moderator, ikke i tråden...

Det er vel heller du som påpeker at tråden blir stengt og maser om regelbrudd og ikke han...

Denne tråden får nok uansett ikke noen lys fremtid.

Om du hadde kjent til hele saken, hadde du nok skjønt at det hele var ironisk ment...

Jeg har postet en tilsvarende tråd selv som ble sperret med påstander om at den oppfordret til piratvirksomhet. Ergo klaget jeg ikke, men prøvde å vise hvor inkosistente moderatorene er, og hvor uklare reglene rundt dette temaet faktisk er. Det jobbes med nye retningslinjer rundt dette, så nei, jeg klaget ikke.

EDIT: Cue Shimano... and action!

Endret av Trancton
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...