AvIOn Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Heisann. Dette er min første post på dette forumet så jeg håper jeg kan få litt hjelp av dere. Jeg er nå så drittlei min t610 at jeg får helt fnatt. Hatt den i snart 1 år og må bytte den ut grunnet skraping i mikrofon og høytaler, så ingen hører meg og jeg hører ikke hva noen andre sier, så jeg skal bytte tlf. De kriteriene jeg har satt opp er: - Billig, gjerne med bindingstid, ikke mere enn 1000 kroner. - Stor, god skjerm (mere enn 4000 farger) - Bra kamera - Fin/enekl meny - Bra batteri - I Kontaktlisten må det være mulig å lagre navn, adresse, mail, og flere tlf-nr. Bortsett fra dette trenger jeg egentlig ikke noe særlig jeg trenger, men alle små "gadgets" er jo morsomt, så jeg legger til en liten liste over ting jeg ville ha satt pris på: - Mulighet for å legge inn ringelyder man tar opp selv - Høytalerfunksjon ( denne er ganske sterkt prioritert, men ikke ett MØST) Håper at noen har noen gode forslag til meg. På forhånd takk:D Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Telebutikken hadde Siemens SX1 til 990,- med ett års binding til Netcom for litt siden - det er ihvertfall veldig mye for pengene! Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Har tenkt litt på Siemens M65, og ST60... Disse får man til en meget bra pris på www.tele2.no med abbonement. Men er litt usikker på Siemens, da jeg aldri har hatt det før. Noen som har noen erfaring ? Edit: Har lest at det har vært litt problemer med firmwaren til M65, men er det kommet ut ny firmware nå? Edit2: Er det mulig å knytte bilder til kontaktene? slik at bildet av personen kommer når den ringer ? <---- M65 Endret 2. august 2004 av AvIOn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå