demiurgen Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 det var en gang jeg fant en guide om hvordan gjore video om til film her paa akam.no men naa finner jeg den ikke... noen som vet hvor den har blitt av? eller er det noen som vet om et after FX plugin som gjor jobben.... har hort om det for! Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Det skal vel noe mer til enn en plugin for å gjøre video om til film. Hva slags film, forresten? Super 8, 16 mm, 35 mm? Uansett hvilken type høres det ut til å være en nokså dyr fornøyelse. Lenke til kommentar
reznor15 Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Telecine er en maskin som gjør om film til video/dv. Jeg tror nok den kan gjøre det reverse også. Jeg tror spørsmålet du leter etter er: Hvordan kan jeg få min video til å likne på film. Det finnes ett par plugins til after effects plugins som gjør dette men husker ikke alle. En heter CineFX tror jeg og det finnes en annen som heter Magic Bullet suite. Du kan også få film-effekt uten plugins. Legg på "grain" og juster litt på contrast og brightness. Et sted her i forumet står det hva du kan gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå