Windoge Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Sitter her med en driver cleaner jeg ikke får til å fungere. Har slettet mine 4.7 for å installere Omega versonen. Vil helst ha pc`en helt "renset" først. Lenke til kommentar
OlafH Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Sitter her med en driver cleaner jeg ikke får til å fungere. Har slettet mine 4.7 for å installere Omega versonen. Vil helst ha pc`en helt "renset" først. Holder det ikke med å avinnstallere dem. PÅ hjemmesiden til Omega så det til og med ut som om det holdt å avinnstallere ATI kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Sitter her med en driver cleaner jeg ikke får til å fungere. Har slettet mine 4.7 for å installere Omega versonen. Vil helst ha pc`en helt "renset" først. Holder det ikke med å avinnstallere dem. PÅ hjemmesiden til Omega så det til og med ut som om det holdt å avinnstallere ATI kontrollpanelet. Vet ikke, men får stadig problemer. Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå