bergaloevera Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Noen som kan gi meg adressen til public hublist? den som skal inn for å finne alle publichubs i DC... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Skjønte ikke helt den delen med public, men DC++ lister: **Link fjerne av moderator** Endret 2. august 2004 av Opus Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Oi, oi, oi denne blir fort stengt For å spare moderatorer o.l. litt tid; Les retningslinjene Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Oi, oi, oi denne blir fort stengt For å spare moderatorer o.l. litt tid; Les retningslinjene hvorfor skulle denne bli fort stengt? er jo ikke no ulovlig i denne? er jo lov å diskutere P2P programmer? Den adressen man skriver inn der for at den skal hente frem public hub list! Listen man får frem ved å trykke på knappen som er innringet... Endret 2. august 2004 av MicrolaXx Lenke til kommentar
insider Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Retningslinjene Punkt 8. Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning. kan ha noe med saken og gjøre... Endret 2. august 2004 av insider Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Det er hverken reklame for noen hub eller spesifikk info om hvilken hub man kan connecte seg til eller hva som kan befinne seg der... har ikke ymtet til noen form for piratvirksomhet heller... så jeg vil si at denne posten går hårfint igjennon retningslinjene.. Så.. kan noen bare gi meg den adressen nå takk? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Ja denne her tror eg ikke skal være noe farlig. Men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Nuff discussion om det! Kan noen være så vennlig å bare skrive den adressen til meg takk? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) fjernet. kommer med mer info etterpå. Endret 2. august 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Opus Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Hub-lister vil vi ikke ha noe av, public eller ei. Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet Advarsler gis. Stenges. Endret 2. august 2004 av Opus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg