bfisk Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Som mange andre i dette fagre riket er undertegnede for tiden arbeidsledig. Hurra for kongen, keiseren og Velferdstaten Norge som er åpen fra ni til fire. Slik har det vært i alle år. Har du et problem utenom åpningstida, værs'go, kom tilbake til mandag. For ikke lenge siden kom den vidunderlige oppfinnelsen internett, og alle problemer skulle være løst. E-commerce, e-post og e opp i mente. Hurra for teknologi som aldri tar kvelden! Nettbutikker er døgnåpne, slik som enkelte bensinstasjoner, og The Information Superhighway tar aldri siesta. Det var i alle fall det jeg trodde inntil nylig. Som flittig bruker av aetat.no's sider, har jeg funnet en og annen stillingsutlysning. I dag kjører vi det vanlige søket etter nye stillinger, men bevares... (Klikkbart bilde!) Hurra for Norge, der bensinstasjoner er åpne lengre enn arbeidskontor-tjenesten på selveste Internettet! Lenke til kommentar
cnil Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Opplevde det selv. Idioti. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Datt ut av hele meldekortgreia fordi det var en feil på siden Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 LoL stenge en siden på internett skulle ikke vært lov Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Herre. Håper den som er ansvarlig for densalgs idioti umiddelbart blir avskjediget, og selv må bruke sitt "geniale" system for å finne jobb. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Dersom nedetid er nødvendig for å fikse ting på basen osv, så er det jo forståelig at siden er nede på den tiden av døgnet? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Den er nede HVER NATT mellom 23 og 07 - DET er vel strengt tatt ikke nødvendig. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 noen får ta på seg jobben med å spørre hvorfor det er slik da Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 hehe, nå har jeg hørt det og, ser frem til å høre grunnen til det. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 noen får ta på seg jobben med å spørre hvorfor det er slik da *Se rundt seg* Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Begynner å bli lei av at de bytter design/funksjonalitet annenhver uke jeg... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jøss. Når jeg sender inn meldekort så pleier de å stenge mellom 2200 og 0700. Uansett, veldig tåpelig av Aetat. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Prøv å still din egen klokke. Kanskje den går på klientens klokke og ikke serverne.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Haha, det er faen ikke mulig. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Wtf? :!: Har noen sendt mail ennå? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Admin sover sikkert i samme rom som serveren, og må slå den av om natten pga bråk. Eller kanskje Aetat rett og slett sparer på strømmen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 kanskje de driver med fast vedlikehold som krever mye nedetid, og aetat har vurdert det til at folk ikke trenger tjeneste midt på natten. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Personlig tror jeg at datasystemet dems ikke er så datastyrt og at det sitter mennesker bak og svarer på alle forespørslene som folk gjør ved f.x jobbsøk.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Personlig tror jeg at datasystemet dems ikke er så datastyrt og at det sitter mennesker bak og svarer på alle forespørslene som folk gjør ved f.x jobbsøk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå