Vågebu Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Meget bra! Hvor tykk er kobberet og plexien? Hvor stor er sølvklossen? Har noen små planer om å mekke meg vannkjøling selv, hvis jeg får tak i det jeg trenger til en hyggelig pris. Lenke til kommentar
CiXoT Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 skrue ... Håpar benken din står oppen får meg og....... ska lage vannkjøling selv så må ha litt hjelp frå folk.. Lenke til kommentar
CiXoT Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i kobber..?? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 skrue ...Håpar benken din står oppen får meg og....... ska lage vannkjøling selv så må ha litt hjelp frå folk.. Det kan sikkert ordnes, bare send meg en PM på forhånd. Om du bor i Oslo eller omegn, så kan du kjøpe kobber hos Norrag i Stanseveien på Grorud. Ellers kan du sikkert få tak i noe hos en skraphandler, de har ofte slikt liggende. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) er benken din åpen for flere flittige arbeidere driver å lager meg blokk nå... og, er det foresten gjenger i plexi'en siden det ikke er noen muttere på toppen? Endret 6. januar 2005 av alexern Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 LOL! Jada, kan sikkert ordne en runde for deg også, alexern. Håper du / dere er klar over hvor jeg bor? Furuset er stedet, nord-øst for Oslo. Jada plexien er gjenget opp til 3mm gjenger. Har man ikke mulighet for å gjenge, er det selvsagt ingenting i veien for å bruke gjennomgående skruer med muttere på toppen. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 nydelig da skal du ikke se bort fra en pm eller no iløpet av maks feb. må bare skaffe kobber... og egentlig litt smart med gjenger... da blir jo designet cleanere på oversiden... Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Skrue må snart starte vannblokkfabrikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå