orangeSPV Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Heisann.. Jeg har prøvd mange ganger med forskjellige prog. å gjøre divX og andre formanter om til 3gpp, men får det ikke til, noen som vet om et sted på interett jeg kan laste ned filmer (musikkvideo, hva som helst) som er ferdig 3gpp format, så det kun er å overføre dem til mobilen min? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
orangeSPV Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 hmm... ingen som vet det.... søren asså.. skulle lagt inn noen filmer til i morgen tidlig jeg:( Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Beklager:\ Men søk på google.com eller kvasir.no på 3qpp så kommer det vell opp noen:) Lenke til kommentar
boxer Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 jeg har prøvd en gang, fikk det til på første forsøk! divx etc.. må først konverteres til mpeg der finner du masse program mpeg filmen kan da etterpå konverteres til 3gp med nokia multiemedia player Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Du kan bruke mpegable X4 live for å konvertere sånt. Søk litt på forumet, så finner du linker og litt info om det programmet. Lenke til kommentar
Amobil Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg laster ned filmer og spill fra Kazaa. Søk på 3gp Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 jeg har nokia multimediaconverter pro (mmc pro) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå