Shotherra Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Det blir 2 lag med plexi ikke sant... pusse de sidene på plexien som er inn mot midten slik at lyset lyser opp plexien isteden for å bli reflekter mellom de og ikke skape noen effekt.. skjønner du nå? Sett i mine øyne blir det bare ett tykt et... Endret 4. august 2004 av CorVette Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 ah.... da skjønner jeg... da kan han fortsatt pusse den siden av plexien som skal være "innover" i kabinettet for å få samme effekt... hvis du skjønner Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 ah.... da skjønner jeg... da kan han fortsatt pusse den siden av plexien som skal være "innover" i kabinettet for å få samme effekt... hvis du skjønner igrunnen ja, men hvor mye av vindet skal pusses.. jeg skal ha innsyn også...! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) du pusser bare flammene slik at de lyser opp, resten kan få være blankt.. det hadde blitt tøft tror jeg.. får mye mer effekt ut av LEDsene isteden for at de bare kommer til å synes bitte litt på kanten av plexien. og når jeg mener pusse så er det med et veldig finkornet sandpapir. Endret 4. august 2004 av PioUs-JiN Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 du pusser bare flammene slik at de lyser opp, resten kan få være blankt.. det hadde blitt tøft tror jeg.. får mye mer effekt ut av LEDsene isteden for at de bare kommer til å synes bitte litt på kanten av plexien. og når jeg mener pusse så er det med et veldig finkornet sandpapir. Hvor finkornet da? Skal jeg ta teip utenfor flammene slik at jeg ikke øderlegger alt!! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 teip utenfor flammene??? den skjønte jeg ikke helt.. det jeg mente var at det KUN skulle være selve flammene som ble pussa! trenger ikke bruke sandpapir, men noe som er VELDIG finkorna slik at du får den delen av plexien jevnt matt. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 teip utenfor flammene??? den skjønte jeg ikke helt.. det jeg mente var at det KUN skulle være selve flammene som ble pussa! trenger ikke bruke sandpapir, men noe som er VELDIG finkorna slik at du får den delen av plexien jevnt matt. Vet, men pusser jeg utenfor flammene riper jeg opp plexien og da blir det ødelagt.. ikke no særlig pent heller... Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 nei du må jo teipe over alt untatt flammen da Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 nei du må jo teipe over alt untatt flammen da Ok.... regner med at 1200 papir er bra nok? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 ja funker sikkert fint det pointet er bare å få en mattoverflate Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Har no plexi rester slengenes så jeg tenkte at jeg skulle teste det imorgen...(idag) Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Eneste er at det er ikke sikkert at det som er inni flammene blir skikkelig lyst. Dette fordi overflaten blir brutt og det ikke blir noen refleksjon videre. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Eneste er at det er ikke sikkert at det som er inni flammene blir skikkelig lyst. Dette fordi overflaten blir brutt og det ikke blir noen refleksjon videre. hmm, Får mase litt på Skrue, han nevnte noe om at han skulle lage en miniguide om gravering i plexi og leds og det der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå