Gå til innhold

Sette lys i plexiglass med flammer gravet inn?

Anbefalte innlegg

Det blir 2 lag med plexi ikke sant... pusse de sidene på plexien som er inn mot midten slik at lyset lyser opp plexien isteden for å bli reflekter mellom de og ikke skape noen effekt.. skjønner du nå?

Sett i mine øyne blir det bare ett tykt et...

Endret av CorVette
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du pusser bare flammene slik at de lyser opp, resten kan få være blankt.. det hadde blitt tøft tror jeg.. får mye mer effekt ut av LEDsene isteden for at de bare kommer til å synes bitte litt på kanten av plexien.

og når jeg mener pusse så er det med et veldig finkornet sandpapir.

Endret av PioUs-JiN
Lenke til kommentar
du pusser bare flammene slik at de lyser opp, resten kan få være blankt.. det hadde blitt tøft tror jeg.. får mye mer effekt ut av LEDsene isteden for at de bare kommer til å synes bitte litt på kanten av plexien.

og når jeg mener pusse så er det med et veldig finkornet sandpapir.

Hvor finkornet da? Skal jeg ta teip utenfor flammene slik at jeg ikke øderlegger alt!!

Lenke til kommentar
teip utenfor flammene??? den skjønte jeg ikke helt.. det jeg mente var at det KUN skulle være selve flammene som ble pussa!

trenger ikke bruke sandpapir, men noe som er VELDIG finkorna slik at du får den delen av plexien jevnt matt.

Vet, men pusser jeg utenfor flammene riper jeg opp plexien og da blir det ødelagt.. ikke no særlig pent heller...

Lenke til kommentar
Eneste er at det er ikke sikkert at det som er inni flammene blir skikkelig lyst. Dette fordi overflaten blir brutt og det ikke blir noen refleksjon videre.

hmm, Får mase litt på Skrue, han nevnte noe om at han skulle lage en miniguide om gravering i plexi og leds og det der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...