EinarEriksen Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Eksplosiv MMS-økning MMS-bruket øker for tiden voldsomt. Normenn sender MMS fra sydenturer, båtturer og hytteturer som aldri før. Det skjer også en enorm økning i antall nattlige SMS-søk. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Kan tenke meg at MMS bruket har steget mye, og vertfall nå som diverse opperatører har Gratis MMS i Helger/måneder og slikt.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Økningen hadde garantert blitt større hvis prisen var lavere enn det den er nå. Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Økningen hadde garantert blitt større hvis prisen var lavere enn det den er nå. Nei sier du det? Så kunder foretrekker altså billigt fremfor dyrt? Kom som et sjokk på meg Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Herregud Sa bare at økningen hadde vært større hvis det hadde vært billigere. En av grunnene til at det har vært en økning nå er fordi det til stadig er gratis kampanjer. Og ikke alle som foretrekker det billigste. Mange som holder seg til f.eks Telenor osv pga service. Noen foretrekker service framfor pris. Jeg har netcom, og det er greit nok, ikke er det billigst heller. Tenkte en stund på mobyson, men ser at det ikke er stabilt ennå, så da holder jeg meg unna. Sarkasme og slikt kan du spare meg for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg