zypher_ut Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Link Er det noen som har noe negativt å si om denne modellen og konfigurasjonen? Jeg har tenkt til å ha 1024 MB RAM i den, så prisen blir litt over 16.000. PCen skal i hovedsak brukes i forbindelse med studier, men jeg kommer også til å spille en del på den (derfor ati R9700). Er for eksempel prosessoren bra nok? (eller lønner det seg å kjøpe fra for eksempel digital impuls som selger den med Dothan 2.0). PS: Dere kan godt komme med positive ting også, men jeg er i hovedsak interessert i om det er noe spesielt negativt med den. Edit: Skriveleif Edit2: PS: Har operativsystem fra før av. Endret 1. august 2004 av zypher_ut Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Fant ut at det ble bedre å sette den opp fra en barebone pc, da ble den slik: - Aopen barebone bærbar PC - 56K - 10/100 - 15" TFT - Ati mobility 9700 128MB dedikert - Intel Wireless LAN Mini PCI Card 54MBPs - Dothan 1.8GHz - 1024MB Corsair 3200 minne / 1024 Kingston 2700 minne - Hitachi Travelstar 60GB 7200RPM Harddisk - CD-RW/DVD (i en) - Uten OS - Intel Wireless 54Mbps Pris: 17485,- Det var vel bedre? (raskere harddisk og prosessor blant annet) Edit: Skriveleifs (igjen) Endret 1. august 2004 av zypher_ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå