Torjus Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hver gang jeg starter opp PC'n så får jeg opp denne mappen: C:\Programfiler\ATI, det er sinnsykt irreterende! Hvordan fixer jeg dette? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Ta et søk på forumet. Det er en rekke tråder om det samme emnet Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Jeg finner ingen ting Hjelp anyone? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Dette er et skudd i blinde, men: Har du prøvd å fjerne merket "Gjenopprett tidligere mappevinduer ved pålogging" i Mappealternativer/Kontrollpanel Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Har du prøvd å fjerne merket "Gjenopprett tidligere mappevinduer ved pålogging" i Mappealternativer/Kontrollpanel JA, har det Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Sjekk om mappen ligger i oppstartregisteret Start -> Kjør : Skriv inn Msconfig Sjekk om mappen ligger i Oppstart fanen/Startup Dersom den ikke ligger der så sjekk i registeret: Start -> Kjør -> Skriv inn Regedit Finn fram til: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run Dersom du finner en verdi som er blank, så er det sikkert den om ikke mappen ligger der. NB: Ikke slett (Standard) REG_SZ verdien. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Finner ikke no Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Finner ikke no Ingen blanke verdier heller? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Ikke som jeg kan se ihvertfall. Eneste med ATI var C:\Programfiler\ATI\ett-eller-annet\ett-eller-annet.exe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg har samme problem med c:\prografiler\nVidia\ Kan du poste svaret hvis du finner det ut? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 http://www.tech-recipes.com/modules.php?na...viewtopic&t=288 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Finner ikke denne HKEY_LOCAL_MACHINE\Microsoft\Shared Tool\MSConfig\Startuprog\ som de sa på den linken. Heller ingen av de andre tingene... Noen som veit akkurat hva jeg skal se etter på ATI/nVidia? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Finner ikke denneHKEY_LOCAL_MACHINE\Microsoft\Shared Tool\MSConfig\Startuprog\ Ikke jeg heller Jeg fikk problemet etter jeg instalerte fra catalyst 4.6 til 4.7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå