Positive Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Heisann.. sitter og irriterer meg over at bilder jeg har tatt med kameraet ikke fyller hele skjermen når jeg bruker de som bakgrunnsbilder. Fikk et bilde av dama mi som hun tok med sin 3200 og det strekker seg over hele skjermen enda oppløsningen er 352x288. Det blir et hvitt felt over og under bildene som jeg har tatt med oppløsning på 640x480.. dette er irriterende.. finnes det en løsning på det?! eller må jeg bare føre over bildene på data og gjøre oppløsningen på de mindre slik at de strekker seg over hele skjermen?? Håper på svar Mvh Kevin Lenke til kommentar
jaha- Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Prøv og rediger det temaet du bruker, å da sette det bestemte bakgrunnsbildet der... Tror det funker... Lenke til kommentar
Positive Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 hei. har prøvd det også. Synes det er meget merkelig at telefonen strekker et bilde på 352x288 slik at det fyller ut hele skjermen mens bilder av høyere oppløsning blir "forminsket". Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Sjekk inpå "instilinger" om det finnes noe Strekke bilder eller noe sånt.. hehe Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Har irritert meg over dette selv. Syns det er merkelig at min gamle 7250i kan strekke bildene til å passe over hele skjermen som bakgrunn, men at 6600'en ikke kan det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå