Gå til innhold

Ett skjermkort til battlefield 2

web

Anbefalte innlegg

Hei der! Jeg har gått litt rundt og stusset litt :hm: på om jeg skal gå til anskaffelse av ett nytt skjermkort en stund... Jeg er fan av Battlefieldserien og ønsker meg ett kort som duger til Battlefield 2 som kommer i løpet av 2005.

Kortet jeg har er ett MSI produsert nvidia Geforce 4 med 128 DDR RAM.

Jeg er villig til å avse opptil en ca. 3000kr til ett nytt kort.

Jeg trenger da råd om hva slags kort jeg bør se på. Duger det jeg allerede har :hmm: ?

På forhånd takk :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

godt poeng, menjeg er ingen spill freak som spiller alt som er av spill...

jeg har ikke andre spill enn COD, BF1942 og BFV... spiller de sistnevnte mest, men aller mest den svenske silent heroes mod'en til bf1942... har ikke noe behov for noe nytt, enda...

derfor lurte jeg på om det er mye penger å spare på å vente til neste år...

Endret av web
Lenke til kommentar
Tviler på at Battlefield 2 blir så krevende som f.eks. Doom3. Så et skjermkort som funker bra på det (6800/X800-serien) burde holde i massevis.

Har du sett grafikken i BF2? Den er jo ekstremt bra! Det blir nok mer krevende enn doom3, når man tenker på at man i BF2 kan ødelegge mye av det man ser i spillet og for å ikke glemme at det kan være så mye som, opptil 100personer inne på en server! Kombinert med BF2 sin detaljegrad kan nok BF2 være i stand til å få mange grafikk-kort til å knele!

Tiden vil vise!

Lenke til kommentar
Tviler på at Battlefield 2 blir så krevende som f.eks. Doom3. Så et skjermkort som funker bra på det (6800/X800-serien) burde holde i massevis.

Har du sett grafikken i BF2? Den er jo ekstremt bra! Det blir nok mer krevende enn doom3, når man tenker på at man i BF2 kan ødelegge mye av det man ser i spillet og for å ikke glemme at det kan være så mye som, opptil 100personer inne på en server! Kombinert med BF2 sin detaljegrad kan nok BF2 være i stand til å få mange grafikk-kort til å knele!

Tiden vil vise!

Nettop, ikke bare grafikken, men store områder og masse folk tar enormt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...