Windoge Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Har et lite problem. Har op på en del mIRC kanaler, det krever derfor lik host adresse hver gang man skal ha det. Jeg har 2 maskiner i nettverk. Problemet er bare at det er sånn jeg vil ha det på en av maskinene. På den ene maskinen får jeg denne host adressen på mIRC: PC1 - [email protected] Og når jeg napper napper TP kabelen ut av den pc`en og setter den i den andre maskinen min får å få internett får jeg en ulik adresse: PC2 - [email protected] Er det mulig å få den nederste adressen lik PC1 sin når jeg skal på nett med PC2 ? Lenke til kommentar
salif Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Du er ikke nødt til å ha lik host. Når du legger deg til i de forskjellige botene så skriver du thomas@*.dsl.kvalito.net som host Pass på at ident holder seg lik på begge klienter Endret 2. august 2004 av salif Lenke til kommentar
stubrud Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 hvorfor bruker du ikke den faste ip u har fått da? legger den inn på begge maskinene så slipper du det problemet. eller som har litt over her setter @*.dsl.kvalito.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå