gamerman Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Dere som har denne warez eller hva f*** det heter, kan noen pm meg med et bildet der du har skytet en feit zombie i magen flere ganger, sslik at jeg kan se hvordan det ser ut? Kanskje litt useriøs post men ville bare se effektene i doom III. Ps: Jeg laster ned ikke spill selv men har ikke i mot at andre gjør det. Endret 1. august 2004 av gamerman Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Dere som har denne warez eller hva f*** det heter, kan noen pm meg med et bildet der du har skytet en feit zombie i magen flere ganger, sslik at jeg kan se hvordan det ser ut? Kanskje litt useriøs post men ville bare se effektene i doom III. Ps: Jeg laster ned ikke spill selv men har ikke i mot at andre gjør det. Om du skyter den feite zombien for mange ganger i magen detter han på bakken og brenner opp til du skjer skjelettet og pulveriseres Så om jeg skulle ta bilde etter mange skudd ville du sett klar bakke Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Betyr det at døde fiender blir borte på konsollvis? At man ikke kan labbe rundt i gangene å nyte synet av døde fiender som ligger slengt rundt? Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Det kommer annpå hvor mye du skyter på dem, de "dør" etter noen skudd, men noen av de reiser seg opp igjen så jeg anbefaler å skyte til de forsviner... Så skal du være helt sikker så ja, du vander uten lik i gangene Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Hehe men kan noen gi meg footage Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 V[]bster' date='02/08/2004 : 00:32'] Det kommer annpå hvor mye du skyter på dem, de "dør" etter noen skudd, men noen av de reiser seg opp igjen så jeg anbefaler å skyte til de forsviner...Så skal du være helt sikker så ja, du vander uten lik i gangene Nei faen.. det var skuffende.. Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 måten de pulveriseres på er genial! Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jepp, ufattelig kul effekt, minner meg om en film jeg ikke kommer på... Var det Mummien kanskje? Utrolig fett laget på måten de kommer krypende mot deg ut av hull og trapper etc. Har aldri blitt skremt så mye med et annet spill som med Doom3, spesielt et sted hvor de kommer ut av trappen Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jepp, ufattelig kul effekt, minner meg om en film jeg ikke kommer på... Var det Mummien kanskje? Utrolig fett laget på måten de kommer krypende mot deg ut av hull og trapper etc. Har aldri blitt skremt så mye med et annet spill som med Doom3, spesielt et sted hvor de kommer ut av trappen Ja, når jeg spiller, så går jeg hele tiden med en varsom følelse... Utrolig mye skumle ting som skjer, plutselig går lyset av å du hører for eksempel en skrapende lyd til høyre for deg.. Eller så ser du ett monster såvidt på ene siden av skjermen, når du snur deg direkte mot stedet det sto, så er det borte.. Eller også at du venter på at no bad ska skje, oxo smeller det i taket, også er det bare en rist som faller ned eller noe Jeg tisser nesten på meg, stemninga er nesten for gjennomført, hehe Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Er jevlig skummelt ja, men noen som kunne poste hvordan det runner på f.eks 9600xt etc? Jeg sitter selv med xp2500@2,3Ghz og 512 ddr og 9800pro@xt. Dette fungerer smertefritt på 1024x768. Noen med min req kan si om hvordan det oppleves etc? Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Er jevlig skummelt ja, men noen som kunne poste hvordan det runner på f.eks 9600xt etc? Jeg sitter selv med xp2500@2,3Ghz og 512 ddr og 9800pro@xt. Dette fungerer smertefritt på 1024x768. Noen med min req kan si om hvordan det oppleves etc? http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=276611 Tråden for deg? Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) oooopsann feil Endret 3. august 2004 av cock hammer Lenke til kommentar
værdama Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 jeg synes det er litt bra at de forsvinne broren min har det han løp rundt i korridorene et par ganger og han hadde skyti en zombie oppetter veggen og han skvatt sykt når han så at zombien var der etter at han hadde gått en runde han skjøyt over alt og sløste ammo helt til han skjønnte han den var dau..hehe Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 jeg synes det er litt bra at de forsvinne broren min har det han løp rundt i korridorene et par ganger og han hadde skyti en zombie oppetter veggen og han skvatt sykt når han så at zombien var der etter at han hadde gått en runde han skjøyt over alt og sløste ammo helt til han skjønnte han den var dau..hehe *Annpusten* Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg sitter litt fast og lurer på om noen kan hjelpe meg: Hvor finner jeg PDA'en til han forskeren som man trenger for å låse opp døren til Alpha Lab? Jeg har lett overalt men finner den ikke ... Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 jeg synes det er litt bra at de forsvinne broren min har det han løp rundt i korridorene et par ganger og han hadde skyti en zombie oppetter veggen og han skvatt sykt når han så at zombien var der etter at han hadde gått en runde han skjøyt over alt og sløste ammo helt til han skjønnte han den var dau..hehe Har du hørt om de knappene som er under "L"? Blir stressa av å lese lang tekst uten verken komma eller punktum.. Lenke til kommentar
værdama Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 hehe jeg leste mellom helt uten probs jeg men jeg har jo litt bra kondis (særlig), ( se et komma) men jeg skal prøve og skjerpe meg. Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Har du hørt om de knappene som er under "L"? Blir stressa av å lese lang tekst uten verken komma eller punktum.. Knappene under L? Det er jo 'n', 's', og '-'. Du mener knappene under 3! hmm, back on topic again! Tror det hadde blitt litt mye aa rendre etterhvert som zombiene/monstrene hoper seg opp i gangene, er kanskje like greit at de har funnet en grei maate aa omgaa problemet paa. Vet Dog ikke om dette er en problemstilling i seg selv, har ikke faatt testet spillet enda, har vistnok ikke kommet hit opp til det varme nord enda. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Alle monster på spillet forsvinner etter de er skudd, det gjelder mennesker også. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg HATER de edderkopp tingene! gi meg en minigun NÅ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå