Gå til innhold

Til de som har Doom 3

Anbefalte innlegg

Dere som har denne warez eller hva f*** det heter, kan noen pm meg med et bildet der du har skytet en feit zombie i magen flere ganger, sslik at jeg kan se hvordan det ser ut?

Kanskje litt useriøs post men ville bare se effektene i doom III.

Ps: Jeg laster ned ikke spill selv men har ikke i mot at andre gjør det.

Endret av gamerman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere som har denne warez eller hva f*** det heter, kan noen pm meg med et bildet der du har skytet en feit zombie i magen flere ganger, sslik at jeg kan se hvordan det ser ut?

Kanskje litt useriøs post men ville bare se effektene i doom III.

Ps: Jeg laster ned ikke spill selv men har ikke i mot at andre gjør det.

Om du skyter den feite zombien for mange ganger i magen detter han på bakken og brenner opp til du skjer skjelettet og pulveriseres :p

Så om jeg skulle ta bilde etter mange skudd ville du sett klar bakke :p

Lenke til kommentar
V[]bster' date='02/08/2004 : 00:32'] Det kommer annpå hvor mye du skyter på dem, de "dør" etter noen skudd, men noen av de reiser seg opp igjen så jeg anbefaler å skyte til de forsviner...

Så skal du være helt sikker så ja, du vander uten lik i gangene ;)

Nei faen.. det var skuffende.. :no:

Lenke til kommentar

Jepp, ufattelig kul effekt, minner meg om en film jeg ikke kommer på... Var det Mummien kanskje? Utrolig fett laget på måten de kommer krypende mot deg ut av hull og trapper etc. Har aldri blitt skremt så mye med et annet spill som med Doom3, spesielt et sted hvor de kommer ut av trappen :ohmy:

Lenke til kommentar
Jepp, ufattelig kul effekt, minner meg om en film jeg ikke kommer på... Var det Mummien kanskje? Utrolig fett laget på måten de kommer krypende mot deg ut av hull og trapper etc. Har aldri blitt skremt så mye med et annet spill som med Doom3, spesielt et sted hvor de kommer ut av trappen :ohmy:

Ja, når jeg spiller, så går jeg hele tiden med en varsom følelse...

Utrolig mye skumle ting som skjer, plutselig går lyset av å du hører for eksempel en skrapende lyd til høyre for deg..

Eller så ser du ett monster såvidt på ene siden av skjermen, når du snur deg direkte mot stedet det sto, så er det borte..

Eller også at du venter på at no bad ska skje, oxo smeller det i taket, også er det bare en rist som faller ned eller noe :cry:

Jeg tisser nesten på meg, stemninga er nesten for gjennomført, hehe :p

Lenke til kommentar

jeg synes det er litt bra at de forsvinne broren min har det han løp rundt i korridorene et par ganger og han hadde skyti en zombie oppetter veggen og han skvatt sykt når han så at zombien var der etter at han hadde gått en runde han skjøyt over alt og sløste ammo helt til han skjønnte han den var dau..hehe

Lenke til kommentar
jeg synes det er litt bra at de forsvinne broren min har det han løp rundt i korridorene et par ganger og han hadde skyti en zombie oppetter veggen og han skvatt sykt når han så at zombien var der etter at han hadde gått en runde han skjøyt over alt og sløste ammo helt til han skjønnte han den var dau..hehe

*Annpusten*

Lenke til kommentar

Har du hørt om de knappene som er under "L"? :) Blir stressa av å lese lang tekst uten verken komma eller punktum..

Lenke til kommentar

Har du hørt om de knappene som er under "L"?  Blir stressa av å lese lang tekst uten verken komma eller punktum..

Knappene under L? Det er jo 'n', 's', og '-'.

Du mener knappene under 3!

hmm, back on topic again!

Tror det hadde blitt litt mye aa rendre etterhvert som zombiene/monstrene hoper seg opp i gangene, er kanskje like greit at de har funnet en grei maate aa omgaa problemet paa.

Vet Dog ikke om dette er en problemstilling i seg selv, har ikke faatt testet spillet enda, har vistnok ikke kommet hit opp til det varme nord enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...