PioUs-JiN Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 det er sånne insekter som ligner på en enormt forstørra mygg.. bare at denne ikke stikker.. den er bare plagsom Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Ble funnet akkurat en ederkopp i pcen......... Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 rest inn hell ..ville jeg sakt jeg hater insekter mere en noen annen ! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Ble funnet akkurat en ederkopp i pcen......... hm.. stakkar... burde nesten vært festa et stor skilt ved hus der det er pc'er: ADVARSEL: Det er en eller fler pc'er i dette huset.. farlig for småkryp. hold dere unna! Endret 3. august 2004 av PioUs-JiN Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 HahahHaHAHHAha konge lol Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Langbeinen prøvde nok å komme seg inn å kortslutte psuen din eller noe slikt. Insekter eier ikke hemninger Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Langbein (stankelbein) Endret 3. august 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Fant en langbein + en nattsvermer klemt mellom radiatoren og vitene Lenke til kommentar
The Helper Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 hmm.. blir jo snart verre enn grillen på bilen min dette.. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 idag har det faktisk ikke vært noen dødsulykker i maskinen min. Kanskje pga det regner ute og da "sover" dem... tar det med ro... har ikke sett en eneste en idag. Kanskje dem har lært at det ikke er noe godt å prøve å komme seg igjennom ei vifte som har en hastighet på 2400RPM. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 huff dette blir bare farligere og farliger for insekter... i dag fant jeg et langbein bein på gulvet ved siden av kabinettet... kanskje jeg snart må sjekke om det ligger noe mer inni kabinettet Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 som jeg trudde.... en død stankel bein like ved kabinettet.... dette blir bare værre og værre dette Lenke til kommentar
imastard Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 ha ingenting det små dyra deres.. opna pc for eit år sidan fant eg spindelvev på vifta som står på kjøleren og ei most vevkjerring på kjølaren Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Fikk en veps i pc'n Blei sugd ut av den ene bakvifta, satt fast på veggen Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Fikk en veps i pc'n Blei sugd ut av den ene bakvifta, satt fast på veggen satt fast på veggen? fik nesten latterkrampe da jeg leste den... var den som skutt ut av en kanon da eller? Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Fikk en veps i pc'n Blei sugd ut av den ene bakvifta, satt fast på veggen satt fast på veggen? fik nesten latterkrampe da jeg leste den... var den som skutt ut av en kanon da eller? Jupp, vifta gåt temmelig fort rundt, litt rart at den ikke knuste vepsen da Men seriøst, det smalt heftig da vepsen traff veggen, må sikkert være en sånn panserveps eller no, for den lå og rista lenge etterpå, satt og studerte den en stund, den prøvde tilogmed å stiukke pekefingern min, så jeg tok bordlampa og grillan Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) "Langbein" er et insekt / døgnflue som ofte kalles Høyhest, og som i sene sommerkvelder tiltrekkes av lyset. De er fullstendig ufarlige, men kan være litt irriterende når de flakser rundt skjermen din, enn si finner veien inn i en drepende vifte. Edit: Good grief, her var det visst mange som svarte før meg! Endret 6. august 2004 av Skrue Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 De dyra er ekle... har hatt dem på skjermen av og til. Ekle... ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå