_tHokA_ Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Søndags kveld gikk det galt da Herr langbein skulle ta seg en fly tur. Etter at den passerte kabinett vifta som sitter på sidedøren så ble den sugd inn i kabinettet. Mørbanket og ikke helt OK prøvde den å komme seg ut. Den fløy oppover, men der var det også en annen vifte som sugde den stakkars langbeinen ut. Den kom ikke så langt. For den ble sittenes fast bak i kabinett fangrillen hvor den lå med kroppen inntil vifte bladene.... Livet til den stakkars langbeinen var ikke til å reddes. Får håpe du har det bedre i himmelen. Og si til dine venner at dem skal holde seg unna datakabinett. Det er så kjedelig og tørke hovedkortet for døde dyr. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hehe..... R.I.P Støvblåste pcen min i dag, fant en haug med smådyr Lenke til kommentar
The Helper Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 hmm.. av rein tilfeldighet så e det en slektning av han der som drive å virra rund borte i pc-området mitt.. trur ej skal ta å leie han ut, før at han går i vifta.. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 RIP Han skulle bare ut på en søndags tur... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) HAHAHAHA ser det for meg Zapp - sugd inn - fly litt - ZAAAPPP! - sugd ut Endret 1. august 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 vi vil se bilder! (nesten skamm å be om det siden "personen" er død, menmen.. Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Skamme seg! Har dere ingen respekt for de døde? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Det er ikke lov å legge ut bilder av "personer" på nettet uten å ha spurt først. Rakk aldri å spørre "personen" om det før han ble oppkuttet igjennom vifter. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Det er ikke lov å legge ut bilder av "personer" på nettet uten å ha spurt først. Rakk aldri å spørre "personen" om det før han ble oppkuttet igjennom vifter. Jeg er spøkelset til Langbeinen, og jeg gir deg tillattelse til å legge ut bilder av meg. Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 hehehe RIP langbein! for å unngå disse unødvendige drapene i frammtiden kan dere jo montere filter på viftene deres! unngår forresten også støv i maskina da.. Missforstå meg rett, ser jeg en mygg komme flygende er jeg den første til å kobble opp den største vifta på hybelen min for å så springe etter mygga med den! men poenget mitt er der ennå, filter er digg -mamazboy- Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Her er bilde av avdøde. Han fikk iallefall seg en rask tur igjennom min arctic-cooling, Arctic fan Pro2 L Endret 2. august 2004 av _tHokA_ Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 SYKE SYKE mann!!! Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 kondolerer du må gi han em sikkelig begravelse Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Haha.. eksakt det samme skjedde med en langbein hos meg.. fløy rundt en stund på rommet mitt for dagen etter å ligge død inne i kabinettet mitt ^^ Lenke til kommentar
The Helper Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Haha.. eksakt det samme skjedde med en langbein hos meg.. fløy rundt en stund på rommet mitt for dagen etter å ligge død inne i kabinettet mitt ^^ hmmm.. er det mulig at langbeinforsvaret prøver å angripe pc'er verden rundt, for å prøve å få folk til å komme ut, for dermed gjøre det eg gjor ofte før i tida.... plukke opp langbein (eller sprellemann som eg kalla dei da..) og ta av ett og ett bein, og avslutte med å plukke av en vinge for så å la sprellisen prøve forgjeves å stikke av.... det var en teori.. den andre er at de har lest om datavirus, og dermed prøver å frakte inn virus inn i maskiner rundtomkring.. kan jo vere det da... Endret 3. august 2004 av The Helper Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 hvordan dyr er langbein ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå