krizkriz Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Siden lønninga nå nærmer seg hadde jeg tenkt i å invistere i et surround anlegg til TV'en på rommet, gidder ikke bruke flere titusener på high-end surround. Dette vil jeg ha: Genexxa GX 1000 høyttalere 999.00 (2stk.) Genexxa SUB-A8 8" aktiv subwoofer 1,495.00 Genexxa CS4 og SAT4 senter/bakhøyttalere 999.00 Total: 4,492.00 Men spørsmålet var hvilken reciever passer best til å dra dette anlegget, trenger noe som låter bra og jeg er villig til å bruke opp til 4000,- max Kan også trenge noen kabler til dette... Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Med så store høyttalere og med 4000kr som øvre prisgrense bør du definitivt gå for en brukt NAD eller H/K . Det låter kanskje ikke best men det er effekten du trenger. Se på Nad T753 eller Hk avr5000/5500. Styr unna Sony, Yamaha, Denon, Teac osv osv.... Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Siden lønninga nå nærmer seg hadde jeg tenkt i å invistere i et surround anlegg til TV'en på rommet, gidder ikke bruke flere titusener på high-end surround. Dette vil jeg ha: Genexxa GX 1000 høyttalere 999.00 (2stk.) Genexxa SUB-A8 8" aktiv subwoofer 1,495.00 Genexxa CS4 og SAT4 senter/bakhøyttalere 999.00 Total: 4,492.00 Men spørsmålet var hvilken reciever passer best til å dra dette anlegget, trenger noe som låter bra og jeg er villig til å bruke opp til 4000,- max Kan også trenge noen kabler til dette... Hvor får du kjøpt de Genexxa høyttalerene? En kar har tilbudt meg Genexxa GX 1000 + en Denon integrert Stereoforsterker (200W ved 4ohm tror jeg det var) for 4k. Høres dette riv ruskende galt ut? Spørsmålet da blir vel egentlig hva den forsterkeren er verdt. Har litt problemer med å huske mer info om forsterkeren Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Hvor får du kjøpt de Genexxa høyttalerene? Her Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) En kar har tilbudt meg Genexxa GX 1000 + en Denon integrert Stereoforsterker (200W ved 4ohm tror jeg det var) for 4k. Høres dette riv ruskende galt ut? Spørsmålet da blir vel egentlig hva den forsterkeren er verdt. Har litt problemer med å huske mer info om forsterkeren Må nesten ha et modellnr. på forsterkeren for å si noe hvor mye den er verdt. Denon er et "ok" merke da, men sånn i utgangspunktet syntes jeg det hørtes mye ut uten å vite noe om forsterkeren. Endret 13. august 2004 av cdrom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå