Gå til innhold

Hvilken reciever (Genexxa Surround)

Anbefalte innlegg

Siden lønninga nå nærmer seg hadde jeg tenkt i å invistere i et surround anlegg til TV'en på rommet, gidder ikke bruke flere titusener på high-end surround.

Dette vil jeg ha:

Genexxa GX 1000 høyttalere 999.00 (2stk.)

Genexxa SUB-A8 8" aktiv subwoofer 1,495.00

Genexxa CS4 og SAT4 senter/bakhøyttalere 999.00

Total: 4,492.00

Men spørsmålet var hvilken reciever passer best til å dra dette anlegget, trenger noe som låter bra og jeg er villig til å bruke opp til 4000,- max

Kan også trenge noen kabler til dette...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med så store høyttalere og med 4000kr som øvre prisgrense bør du definitivt gå for en brukt NAD eller H/K . Det låter kanskje ikke best men det er effekten du trenger. Se på Nad T753 eller Hk avr5000/5500. Styr unna Sony, Yamaha, Denon, Teac osv osv....

Lenke til kommentar
Siden lønninga nå nærmer seg hadde jeg tenkt i å invistere i et surround anlegg til TV'en på rommet, gidder ikke bruke flere titusener på high-end surround.

Dette vil jeg ha:

Genexxa GX 1000 høyttalere 999.00 (2stk.)

Genexxa SUB-A8 8" aktiv subwoofer 1,495.00

Genexxa CS4 og SAT4 senter/bakhøyttalere 999.00

Total: 4,492.00

Men spørsmålet var hvilken reciever passer best til å dra dette anlegget, trenger noe som låter bra og jeg er villig til å bruke opp til 4000,- max

Kan også trenge noen kabler til dette...

Hvor får du kjøpt de Genexxa høyttalerene?

En kar har tilbudt meg Genexxa GX 1000 + en Denon integrert Stereoforsterker (200W ved 4ohm tror jeg det var) for 4k. Høres dette riv ruskende galt ut?

Spørsmålet da blir vel egentlig hva den forsterkeren er verdt.

Har litt problemer med å huske mer info om forsterkeren :blush:

Lenke til kommentar
En kar har tilbudt meg Genexxa GX 1000 + en Denon integrert Stereoforsterker (200W ved 4ohm tror jeg det var) for 4k. Høres dette riv ruskende galt ut?

Spørsmålet da blir vel egentlig hva den forsterkeren er verdt.

Har litt problemer med å huske mer info om forsterkeren  :blush:

Må nesten ha et modellnr. på forsterkeren for å si noe hvor mye den er verdt. Denon er et "ok" merke da, men sånn i utgangspunktet syntes jeg det hørtes mye ut uten å vite noe om forsterkeren.

Endret av cdrom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...