Kimmer Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Hei, Noen der vet om en bra webshop der selger S-VHS-C tapes (super-vhs) til video-kamerra? Har støvet hele Haugalandet rundt for at finde noen men finder ingen butikker der har de lengere. PS. Vet det - men nænner ikke å skille mig av med det gamle S-VHS videokamera der kostet 14.000,- kr. i 1991 :-) Mvh Kimmer Endret 2. august 2004 av Kimmer Lenke til kommentar
justBlackshield Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Kan du ikke bare sjekke på Elkjøp eller.no i Haugesund ? , om de ikke har er det bare be dem bestille inn for deg Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Joda, kan sikkert fåes ved bestilling rundt forbi, men jeg er også i samme båt - altså på jakt etter greie nettbutikker (helst) som selger SVHS. Så hvis noen vet om noe.... Lenke til kommentar
tomy Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hei dere Jeg har noen kartonger med nye SVHS C 45 min.og SVHS (div lengder) taper tilsalgs. Er i Bergen. mvh tomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå