hjalmar Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Har tatt ut floppy-stasjonen min. Trenger derfor en bootcd, på lik linje med en oppstart-disk. Trenger en for Win XP. Er det noen som kan hjelpe meg ? Har original Win XP cd, så det er ikke det jeg trenger. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 XP cd'en er bootbar. Bare velg cd-rom'en som første oppstartsenhet i bios. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Må ikke Boot valget endres fra CD til HD0 etter at den har bootet første gangen med Win XP CD og kopiert inn en drøss med filer til harddisken? (Husk at harddisk "bokstavene" kan stokkes om i "DOS" så sjekk at du formaterer riktig harddisk, gjerne koble fra andre til installasjonen er over) Lenke til kommentar
hjalmar Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Jeg vet hvordan jeg setter boot med cd i bios. Det jeg trenger er hjelp til å lage en boot-cd/oppstart-cd på lik linje med en oppstart-disk . Til NTFS/WinXP Endret 1. august 2004 av hjalmar Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Må ikke Boot valget endres fra CD til HD0 etter at den har bootet første gangen med Win XP CD og kopiert inn en drøss med filer til harddisken? Nei! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 De fleste CD brenner programmene har alternativet make bootable CD, jeg har ikke prøvd det men det kan jo være noe å teste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå