Gå til innhold

CPL oppsumering før finalen + hvem vinner

Anbefalte innlegg

Jaja da har finale warmuppen mellom eyeballers ok sk.swe begynt. Mange ble kanskje overasket av noa som kom på en skuffende 9-12 plass. jeg ble også overasket med tanke på at de har tacts'a til knoxville, og en generelt overlegen lineup. shaguar, element, knoxville, method, og naikon. eyeballers har spillt veldig bra gjennom hele turneringen og sk har spillt bra de også.

så det store spørsmålet er hvem vinner? eye eller sk? hva mener folket?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg håper på eyeballers siden de har en gøyere spillestil en sk. Men jeg er ikke sikker på hvem som vinner. sk har store navn som pott1, heaton (oppskrytt men god) og ikke minst spawn som ifølge mange er verdens beste cs aimere. eye har også en ekstremt bra lineup. selv om den er mindre kjent en den til sk er den absolutt på høyde med laget som gjorde rent bord når det gjelder offesielle turneringer i fjor. blant de beste spillerne til eye må nok hyper nevnes. han har en ekstremt bra spray og har massevis av ingame intelligens.

edit: wow ahl eide i warmuppen !

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
ja, enig.. Hadde håpet NoA ville gjøre det stort i denne turneringen. Var litt skuffende med en 9-12 plass.

Hadde vært nice med en finale mellom NoA og SK der NoA gruser SK  :yes:

vet, det var det som var drømmen. personlig fatter jeg ikke hvordan det kunne gå så dårlig. En kombinasjon av uflaks og at de undervurderte fienden kan være litt av forklaringen. jeg var helt overbevist om at eswc prestasjonene bare var en flopp men det virker som at det ikke stemmer. En annen forklaring på hvorfor det gikk som det gikk kan være at de ikke spiller fast sammen men at de bare bootcamper om sommeren foran de store turneringene.

[edit] men eye spillte sinnsykt bra, de spillte veldig kjappt og underholdende. hyper var i god form det samme kan også sies om isKall som spillte sinnsykt bra både som t og som ct. på sk sin side var potti veldig bra i starten og ahl spillte veldig bra som ct. som t virket det som at eye var taktisk overlegne sk som sannsyligvis savner element til å ta taktikken for de. Er ganske sikker på at det er VildeN som tar tactsa til eye og det gjorde han veldig bra, han leste sk som en bok ^^

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...