Gå til innhold

Doom III - Går glattere enn du tror

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HalTan Skrevet 03/08/2004 : 12:23

QUOTE (GeeZuZz @ 02/08/2004 : 01:25)

Ble litt skuffet av innlegget ditt, ut i fra tittelen fikk jeg forhåpning om at min XP1800+ og Radeon 8500 kanskje skulle klare å dra det i 800x600 med detaljer på medium/high. Tviler på at det går når 1024x768 krever din hardware... 

Er du sprø mann?

GeeZuZz jeg har nesten samme maskin som deg kjører det fint på 800x600 medium grafikk... ;)

Lenke til kommentar
jheg har nettopp fått mitt Doom 3.. men har problemet med at jeg får artifacts over ALT.. enten om det er røde prikker eller hvite. noen som vet hvordan jeg fixer det ? eller må jeg vente på patch ?

Har du ATi kort? Er hvis endel som har problemer med at de blir for varm :hmm: Prøv å kjør default med det, hvis du har overklokket, å hvis ikke det hjelper ville jeg prøvd å underklokke. Er hvis mange som må gjøre dette etter det jeg har lest, spesielt de med 9800Pro. Vet ikke hvor stort problemet er her på Forumet......

Ser du kjører 9800Pro ditt som XT. Prøv å kjør det som orginalt istedet for du :)

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
jheg har nettopp fått mitt Doom 3.. men har problemet med at jeg får artifacts over ALT.. enten om det er røde prikker eller hvite. noen som vet hvordan jeg fixer det ? eller må jeg vente på patch ?

Har du ATi kort? Er hvis endel som har problemer med at de blir for varm :hmm: Prøv å kjør default med det, hvis du har overklokket, å hvis ikke det hjelper ville jeg prøvd å underklokke. Er hvis mange som må gjøre dette etter det jeg har lest, spesielt de med 9800Pro. Vet ikke hvor stort problemet er her på Forumet......

Ser du kjører 9800Pro ditt som XT. Prøv å kjør det som orginalt istedet for du :)

:cry: ok. prøver å klokke den ned til pro speed.. men gidder ikk eå flashe bios igjen :p

Lenke til kommentar

Tror dere at det kan spilles på denne?

AMD XP 2800+ 2083mhz

Gainward GF FX 5700Ultra

Apacer 512mb DDR PC2700 333Mhz CL2

Endret av S:T:A:N:D
Lenke til kommentar
Tror dere at det kan spilles på denne?

AMD XP 2800+ 2083mhz

Gainward GF FX 5700Ultra

Apacer 512mb DDR PC2700 333Mhz CL2

Maskinen din er over minimums-kravet. You do the math.

er ikke min maskin. Men en kompis

Endret av S:T:A:N:D
Lenke til kommentar
Hvordan får man sett hvor mye fps man har i Doom? Jeg leste noe et sted om at det er en konsoll, men jeg har trykket p hver eneste knapp på tastaturet, og ingen konsoll kommer til syne :hrm:

DoomConfig.

Så søker du etter fps da kommer det fram 1 forslag.. der skriver du 1 isetedenfor 0

Lenke til kommentar
Jeg har et annet problem med spillet.. etter litt tid, så henger spillet seg opp, å jeg må trykke ctrl+alt+del å slå den av..

er det en måte å fixe det på? eller må jeg vente på patch?

Ta en titt i manualen. Det problemet står beskrevet der.

Kikket i readme filen under troubleshooting osv, men fant ikke problemet

kan du quote hva some står her ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...