Stian B. Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Tenkte jeg skulle fyre opp gode gamle Quake,er lenge siden nå. Men,det var ikke lett.Installerte orginalen,deretter patchene opp til 1.08. Men fikk liten respons på Win XP Selv om jeg prøvde i Win95 Compatible Mode. Noen som har noen råd? Nå vel kunne får Quake til på Win XP vel? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Både "vanlig" og glQuake fungerer på maskina mi med et ATI-kort. Bruker ikke noen spesielle triks bortsett fra en bat-fil for å sette oppløsning og litt annet småtteri Men siste offisielle versjon tror jeg er 0.97/1.09. Fila heter GLQUAKE1114.EXE. Har du prøvd med en eller annen frontend? GLQ+, Quakelaunch og QSpawn fungerer. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Tenkte jeg skulle fyre opp gode gamle Quake,er lenge siden nå.Men,det var ikke lett.Installerte orginalen,deretter patchene opp til 1.08. Men fikk liten respons på Win XP Selv om jeg prøvde i Win95 Compatible Mode. Noen som har noen råd? Nå vel kunne får Quake til på Win XP vel? Here you go: http://dlh.net/cgi-bin/patdl.cgi?lang=eng&...q100.zip&ref=ps Lenke til kommentar
Stian B. Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Har fått det til nå.Installerte GL Quake,og måtte slette ei DLL fil,så var jeg i gang. Jippi Lenke til kommentar
Bach Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 idgamma pak2 Sånn i tilfelle glQuake blir veldig mørkt. Info i zip-filene. glQuake ble laga for 3dfx som i utgangspunktet hadde veldig høye gammaverdier. Enkleste er å pakke ut pak2.zip til /quake/ID1 . (Om man har flere pak-filer gir man den nye pak-fila det neste ledige nummeret.) Den andre fila er for de som vil eksperimentere med egne verdier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå